• Syskonförsök

BF Juni 2024

Hej! 

Startar en tråd för oss som vill följas åt under graviditet 🥰 första barnet, andra barnet, spelar ingen roll. Välkomna allihop! Berätta gärna din resa och vi lägger in en lista med BF datum. Kopiera senaste listan och lägg till ditt namn och BF med en presentation när du anländer till forumet! 

.
  • Svar på tråden BF Juni 2024
  • barntokiggg
    Syskonförsök skrev 2023-10-02 16:31:07 följande:

Jag har också tid 9 oktober 🥰 då är jag i 6+0. 

ni är många som bokar tidiga ultraljud! Vad betalar ni för det? :) har ni det i samma stad som er? För mig behöver en åka till annan stad 

Jag har i min stad men finns knappt tider så får åka till grannstaden ändå. Betalar 1200:- denna gång, förra gången (i juni i år😅) 950:- så fattar inte hur den höjningen gick till på 3 månader haha!
  • JustLikeHoney

Jag jobbar med aborter och missfall så jag gör vaginala ultraljud. Förra graviditeten gjorde jag på mig själv från v 7+0 varje v till RUL typ haha. 

den här gången vet jag inte när jag vågar kolla, rädd att det inte ska vara bra. 

men om nån vill göra tidigt ul kan ni komma till mig gratis om ni bor i Stockholm. 

• cutepenguin
    Syskonförsök skrev 2023-10-02 16:31:07 följande:

Jag har också tid 9 oktober 🥰 då är jag i 6+0. 

ni är många som bokar tidiga ultraljud! Vad betalar ni för det? :) har ni det i samma stad som er? För mig behöver en åka till annan stad 

Jag betalar 1100kr. Får åka till en annan stad för att göra det 😅 

• LLvin

Hej!

Vad kul med en tråd för oss som har BF i juni 2024 Hjärta
    Jag plussade idag och har BF 15/6. Det är alltså vääääldigt tidigt i graviditeten. Jag har en son på 11 månader och med honom upptäckte jag inte att jag var gravid förrän i vecka 5, vilket var betydligt bättre för nu känns det som att det är en evighet till jag ska få göra kub-test. 😅

• Tilltro

Hej alla! Är det okej om jag hoppa in här? :)

Stort grattis till alla er som är här med positiva test! Själv är jag äntligen gravid efter två långa år av försök, men på det allra första ivf-försöket. Idag är jag 6 dagar efter återföringen av en 5-dagars blastocyst och strecken blir bara mörkare för varje dag. Alldeles för fint för att ta in.. 

BF är 12/6 om jag förstår det rätt. Måtte detta gå vägen.. för oss alla!

• Älskadelillaliv

Hej
    är beräknad 27/5 men tror de blir en juni bebis  Hoppas de är ok att hoppa med här. Detta är mitt fjärde barn och fick se lilla räkan idag på VUL är i vecka 5+6 ca Och hjärtat slog så fint 🥰. 

hoppas de går vägen för oss alla 

• Nynrikk

Hej och grattis till er 😊
    Plussade igår och är i v5(4+1) så också väldigt tidigt här. Är beräknad 10/6- 24 och har bokat till på mvc till nästa vecka 12/10. 
    Kul med fler som är beräknade i juni! Håller tummarna för att allt ska gå bra för oss alla! ❤️

• Kroonkan

Hej, grattis till er alla. Jag plussade i söndags svagt på ett vanligt test. Tog ett nytt test igår. Ett RFSU tidigt test och det visade positivt. BF i juni och väntar barn 2. Vår dotter fyller 2 år på fredag. Allt har gått fort, hade kopparspiral som jag tog ut den 15 september. Så vi blev verkligen gravida direkt. Hoppas och håller tummarna att allt går bra. Har själv missfall i bagaget och det tog några år innan vi fick vår dotter. Jag och min man har varit ihop sedan 2015 men gifta sedan 2020. Jag har startat en grupp på fb för alla med BF juni 2024 där man kan följas. Hjärtligt välkomna. 

• Mollis2023

Bokat inskrivning på Hedda hela livet, någon som har erfarenhet där? Såg ut att ha fått väldigt bra recensioner i alla fall. Glad

• Älskadelillaliv
    JustLikeHoney skrev 2023-10-02 18:14:20 följande:

Jag jobbar med aborter och missfall så jag gör vaginala ultraljud. Förra graviditeten gjorde jag på mig själv från v 7+0 varje v till RUL typ haha. 

den här gången vet jag inte när jag vågar kolla, rädd att det inte ska vara bra. 

men om nån vill göra tidigt ul kan ni komma till mig gratis om ni bor i Stockholm. 

Lyx. Jobbade som barnmorska tidigare och då kunde jag också göra de. Var så skönt. 

men ska snart börja som barnmorska igen på förlossningen. Då kan man ha lite koll igen 😍

Svar på tråden BF Juni 2024