BF Juni 2024
Hej!! Hoppar gärna in här, plussade nyss och enligt app borde jag ha BF 6 juni. Har haft det på känn i iaf en vecka då jag känt spänningar i livmodern ett bra tag!
Vi har försökt i över ett år med ett missfall i bagaget denna omgång, det här blir barn nummer 2, har en son på 3 år och hade ett missfall innan honom också. Så vi håller tummarna Men vågar inte bli för glad än, sorgligt nog haha. Jag har väntat med att ta gravtestet just för anledningen att jag vill leva i min lilla bubbla utan oro ett tag och det sjuka är att precis när jag skulle ta det så hade jag lite rosa flytningar i trosorna så jag ropar till min sambo att mensen är påväg men hade precis innan jag såg det kissat på stickan redan och en minut senare så visar det ändå positivt. Men som ni kanske förstår en stor anledning att vi inte vågar bli överlyckliga ännu då jag inte har så goda erfarenheter av "bara lite blod" som sedan inte slutat i missfall. Kul jag kommer in i gruppen nu med positivitet haha... Men känner att det är skönt att ventilera med lite folk som förstår. Iaf... Vi hoppas ändå!! Stort grattis till alla andra också! Så kul!
Lite om mig, är 26 år och min sambo 31, om sagt det här blir vårt andra barn! :)