• Syskonförsök

BF Juni 2024

Hej! 

Startar en tråd för oss som vill följas åt under graviditet 🥰 första barnet, andra barnet, spelar ingen roll. Välkomna allihop! Berätta gärna din resa och vi lägger in en lista med BF datum. Kopiera senaste listan och lägg till ditt namn och BF med en presentation när du anländer till forumet! 

.
  • Svar på tråden BF Juni 2024
  • VeraBengtsson

Barnmorskan på måndag och ultraljud i mitten av oktober. Mår bra, svullna bröst å lite molvärk som kommer och går. Idag va datum för BIM och gjorde ett test i morse som va superstarkt :) 

• Hannis1983

Hejsan! 

Nu har jag kikat här inne några dagar men känner mig redo att skriva nu. Får man vara med? 

• cutepenguin

Syskonförsök
    Har inget illamående ännu, men andra symtom. Är i vecka 5+1 idag. 

Hannis1983
    Såklart! Välkommen och grattis ❤️

• Syskonförsök

Självklart! Varmt välkommen ❤️

Hannis1983 skrev 2023-09-28 08:10:47 följande:

Hejsan! 

Nu har jag kikat här inne några dagar men känner mig redo att skriva nu. Får man vara med? 

• Ölandstoka

Åh jag vill också vara med! Hjärta

Är andra barnet, första blev till via ivf, har ett par ma i bagaget och har kämpat på med konstiga cykler sedan senaste missfallet förra året. 

Jag tar progesteron efter ägglossning eftersom jag får spottings så tidigt. Två dagar innan bim hade jag pyttelite spottings och tänkte att jag testar för att slippa de hemska vagitorierna. Fick världens chock när testet var positivt! Var helt inställd på att mens var på g. Har svårt att slappna av eftersom jag har haft sena ma tidigare men försöker att njuta. 

Bf 5 juni Skrattande

Mår lite smått illa, ska till barnmorska 15de och tidigt ultraljud 24de 

• Vinter01

Hej!
    jag fick positivt test idag på bim. Har testat i en vecka nu helt blankt så trodde inte det gick vägen men sen idag var där ett tydligt streck och köpte även ett cb digital.

bf 9e juni

mannen är bortrest och kommer hem imorgon så lite speciellt att inte ha berättat ännu. jag tänkte slå in testet och ge det som en present 🥰.

det blir vårt tredje barn. dottern blev till på första försöket och sonen på åttonde plus ett missfall. Nu har vi försökt i fyra månader.

man är försiktigt hoppfull och glad :)
  • michimichi

Hej! Hänger gärna med i denna grupp. Är 32 år och väntar mitt fjärde barn. 
    graviditeten var oplanerad, men vi behåller då vi har sagt vi velat ha en fyra längre fram, men verkar bli tidigare. 

vet inte riktigt när jag hade äl då min cykel blivit väldigt oregelbunden. Men utifrån möjliga datum och med tanke på positivt test så verkar bf vara 6 juni.

Känner mig lite ängslig för att berätta för släkt sen, standarden här är 2 Max 3 barn annars är man ?knäpp?.

• michimichi
    Vinter01 skrev 2023-09-30 14:38:00 följande:
    Hej!
    jag fick positivt test idag på bim. Har testat i en vecka nu helt blankt så trodde inte det gick vägen men sen idag var där ett tydligt streck och köpte även ett cb digital.

bf 9e juni

mannen är bortrest och kommer hem imorgon så lite speciellt att inte ha berättat ännu. jag tänkte slå in testet och ge det som en present 🥰.

det blir vårt tredje barn. dottern blev till på första försöket och sonen på åttonde plus ett missfall. Nu har vi försökt i fyra månader.

man är försiktigt hoppfull och glad :)
    Vad mysigt att få gå med den hemligheten tills i morgon ändå! 🥰 
Svar på tråden BF Juni 2024