Inlägg från: Hannis1983 |Visa alla inlägg
  • Hannis1983

BF Juni 2024

Hejsan! 

Nu har jag kikat här inne några dagar men känner mig redo att skriva nu. Får man vara med? 

• Hannis1983

Jag har ett digitalt samtal bokat på tisdag med barnmorskan. Men tänker som någon mer skrev att det bara är info 🙂

• Hannis1983
    JustLikeHoney skrev 2023-10-13 16:37:50 följande:

Lycka till alla andra, jag har fått missfall som startade i onsdags. Var bara v 5+3 men sorgligt ändå. 

Beklagar ????
  • Hannis1983

Vi har valt bort kub man får det kostnadsfritt här men jag ogillar sannolikheter. Vi tänker att det blir som det blir. 

• Hannis1983

Fick en liten blödning igår, den har slutat nu men så orolig! Barnmorskan tyckte dock inte jag skulle oroa mig när den var liten och försvann snabbt. Håller tummarna så för oss alla här inne! 

• Hannis1983
    grimaserar skrev 2023-11-15 15:10:29 följande:
    Det är säkert inte någon fara! Jag blödde jättemycket de första veckorna, kort men ofta, klarrrött och ibland mycket... Men en blir väldigt rädd. Håller tummarna för att allt går bra för dig! :) 
    Det har börjat igen så tror tyvärr inte det finns så mycket hopp. Min känsla är att det stannat av, har haft ett sånt tidigare och känner igen känslan. 
  • Hannis1983

Jag lämnar er nu, som jag misstänkte hade bebisens hjärta slutat så. Nu väntar vi på att det ska dra igång. 
    Stort lycka till ni andra. 

❤️

• Hannis1983
    grimaserar skrev 2023-11-16 09:36:12 följande:
    Är så himla ledsen för din skull. Var rädd om dig Hjärta Hoppas innerligt att det ska gå nästa gång. 
    Tack vi får se vad som sker, men vi kommer i alla fall inte ge upp ❤️
Svar på tråden BF Juni 2024