BIM September 2023
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Åh nej, jag trodde verkligen de var en plus graf!!
Och nu kom mensen. 😢
💔💔
Och nu kom mensen. 😢
Och nu kom mensen. 😢
ÄL +3 här.. och den vedervärdiga väntan har officiellt börjat!
Exakt samma dag här! Heja heja
ÄL +3 här.. och den vedervärdiga väntan har officiellt börjat!
Hej!
Jag har lite småpanik här.
Positivt test på LH idag med CB och något svagare på apotekets egna stickor. Men mannen är bortrest till och med imorgon kväll. Är det kört? Har lite molande äl-värk som har vart hela dagen. Har även fertilt sekret, funnits i ca 3 dgr. Nu är alla stickor dessutom slut.
Vill fan inte missa denna chans nu när vi äntligen bestämt oss. Vad har ni för tips och råd? Ska jag köpa fler stickor och se om det håller i sig? Åka land och rike för att ligga?
Hej!
Jag har lite småpanik här.
Positivt test på LH idag med CB och något svagare på apotekets egna stickor. Men mannen är bortrest till och med imorgon kväll. Är det kört? Har lite molande äl-värk som har vart hela dagen. Har även fertilt sekret, funnits i ca 3 dgr. Nu är alla stickor dessutom slut.
Vill fan inte missa denna chans nu när vi äntligen bestämt oss. Vad har ni för tips och råd? Ska jag köpa fler stickor och se om det håller i sig? Åka land och rike för att ligga?
Det är ju den första positiva som du måste utgå ifrån, så du behöver inte ta flera test. Från första positiva testet har du ägglossning inom 12-36 timmar. Sen lever ju ägget mellan 12-24 timmar efter att det släppt också 🥰