BIM September 2023
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Tror tyvärr det är inbillning, ja :(
@mololo
går inte att citera dig av någon anledning. Nej alltså det börjar redan tära på mitt psyke.. överväger att ta en paus från ägglossningstest i typ två månader för att varva ner lite.. är så jobbigt att bli besviken.
försöker typ leva på som vanligt ändå. Liksom avstår inte nåt glas vin en helg eller andra grejer, lever på som vanligt fram tills jag fått det där plusset.
men känner som dig, lite jobbigt när mannen inte förstår stressen på samma sätt. 😬
För att prata (drömma sig bort) om något i framtiden,
NÄR (om) ni faktiskt lyckats bli gravida.
Hur tänker ni kring att hålla hemligt/berätta om eventuell graviditet för familj, vänner, jobbet osv? Hur länge vill ni vänta? Berätta direkt? Kul att höra lite hur andra tänker. 😅
För att prata (drömma sig bort) om något i framtiden,
NÄR (om) ni faktiskt lyckats bli gravida.
Hur tänker ni kring att hålla hemligt/berätta om eventuell graviditet för familj, vänner, jobbet osv? Hur länge vill ni vänta? Berätta direkt? Kul att höra lite hur andra tänker. 😅
Jag och min man har lite olika syn på det där. Jag har inga problem att berätta för mina föräldrar och närmsta vänner direkt. Kan vara skönt att ha stöd även om det skulle bli ett ev missfall. Min man vill vänta och vill inte berätta för sin familj och vänner förrän dessa 12 veckor gått. tänker att jobbet får veta runt v 12 men resten av "omvärlden" dvs andra bekanta och släktingar får nog vänta till att få veta till v 20 (om det inte syns väldigt mycket innan)
Har du tänkt hur du vill göra?
Åh nej, jag trodde verkligen de var en plus graf!!
Negativ test idag igen. Har lite känningar på att mensen är på gång så den dyker säkert upp snart. Ajja. då är det bara att ta nya tag. Hur går det för er andra? ❤️
Min mens dök upp igår så I'm out, får väl leta upp oktobertråden men just nu låter jag bara besvikelsen skölja över mig en stund. Dök upp massa tråkigheter på besiktningen av vårt nya hus också så dubbelt tråkig men men shit happens.
Hoppas ni alla andra har bättre flyt än mig!
Negativ test idag igen. Har lite känningar på att mensen är på gång så den dyker säkert upp snart. Ajja. då är det bara att ta nya tag. Hur går det för er andra? ❤️