• Bär

BIM September 2023

Såg ingen sån här tråd så skapar en!

Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️

10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.

• Svar på tråden BIM September 2023
  • cutepenguin

Har fått upp mina förhoppningar denna månaden nå otroligt.. har bara en känsla att det gått vägen? Idag vaknade jag dessutom med yrsel. Håller i sig ännu och blir värre om jag rör mig mycket och snabbt. Yrsel var något jag fick ungefär samma dag efter ÄL sist när jag faktiskt var gravid (som senare blev ett MA) och såhär i efterhand var det nog mitt tidigaste graviditetssymtom. Men vågar verkligen inte hoppas på för mycket.. 😅 

• Syskonförsök

Håller tummarna ❤️❤️

cutepenguin skrev 2023-09-17 11:30:54 följande:

Har fått upp mina förhoppningar denna månaden nå otroligt.. har bara en känsla att det gått vägen? Idag vaknade jag dessutom med yrsel. Håller i sig ännu och blir värre om jag rör mig mycket och snabbt. Yrsel var något jag fick ungefär samma dag efter ÄL sist när jag faktiskt var gravid (som senare blev ett MA) och såhär i efterhand var det nog mitt tidigaste graviditetssymtom. Men vågar verkligen inte hoppas på för mycket.. 😅 

• Syskonförsök

Precis innan mens brukar jag ibland kunna få hala, äggvita igen😅 oftast innan är det torrt. Denna gång har jag dock rikligt med vita flytningar så det är nytt :) är äl+6 nu 

Villblimamma98 skrev 2023-09-17 10:24:33 följande:

Hur brukar era flytningar vara precis innan mens?

• Anonym (Trean)

Å jag hänger på här, jag har bim den 26e september.

3e barnet. Första försöket. Tror inte vi prickade in äl då min man var förkyld. Men man vet ju aldrig..

ett tidigt sex dagen efter mens hade vi vilket skulle kunna ta om man har tur antar jag? men inte så troligt antar jag? Jag har 26 dagars cykel och mens i 6 dagar. 

Vad tror ni andra? 

• Alvedon83
    Anonym (Trean) skrev 2023-09-17 13:00:08 följande:

Å jag hänger på här, jag har bim den 26e september.

3e barnet. Första försöket. Tror inte vi prickade in äl då min man var förkyld. Men man vet ju aldrig..

ett tidigt sex dagen efter mens hade vi vilket skulle kunna ta om man har tur antar jag? men inte så troligt antar jag? Jag har 26 dagars cykel och mens i 6 dagar. 

Vad tror ni andra? 

Det är nog för tidigt för att spermierna ska överleva till ägget släpper
  • Mololo

Haft lite ont i brösten de senaste tre dagarna. Fortfarande 5 dagar till bim, och brukar inte ha ömma bröst så mycket i förväg. Så nu inbillar jag mig att det såklart är graviditets symtom. 🙃

• Anonym (Jollen)

Hej. Är på äl+12 bim-2.
    Testade imorse tyckte mig se en svaaag skugga. Men sen tänkte jag att jag inbillade mig gick till jobbet och sista timmen hade jag så ont i brösten så jag testade igen när jag kom hem. Men alltså jag vet ej tror ni detta är ett spökstreck? Kom upp innan 5 min passerat

• Fruffe
    Anonym (Jollen) skrev 2023-09-17 13:27:46 följande:

Hej. Är på äl+12 bim-2.
    Testade imorse tyckte mig se en svaaag skugga. Men sen tänkte jag att jag inbillade mig gick till jobbet och sista timmen hade jag så ont i brösten så jag testade igen när jag kom hem. Men alltså jag vet ej tror ni detta är ett spökstreck? Kom upp innan 5 min passerat

Tycker mig se något?. Ta digitalt imorgon kanske? Hoppas hoppas ❤️
  • Anonym (Jollen)
    Fruffe skrev 2023-09-17 13:43:35 följande:
    Tycker mig se något?. Ta digitalt imorgon kanske? Hoppas hoppas ❤️
    Väntar nog till bim dagen med digitalt 😁 har en tendens att testa för tidigt med dom å att se "inte gravid" är en sån besvikelse. 

Hoppas verkligen dw är något denna gången tredje försöket sedan miss senaste missfall. 🙄

❤️
Svar på tråden BIM September 2023