BIM September 2023
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Jag vet inte när jag hade ägglossning den här månaden men är på CD 25 idag. Tog ett test från graviditetskollen. Tycker mig ana något. När brukar ni starta "stopuret" När ni tar tid? Om de är doppa i 15 sekunder och läs av inom 5 minuter startar ni tiden efter 15 sekunder eller när ni doppar? 🥰
Någon som har erfarenhet av graviditetskollens test?
BIM imorn men mensvärk sen igår kväll, mer kraftig imorse (tog en Alvedon). Så är rätt säker att det inte blir något för oss denna månad.. men men kanske tar ett test imorn och mensen inte dykt upp tills dess.
Nån mer som ska testa imorn???
BIM imorn men mensvärk sen igår kväll, mer kraftig imorse (tog en Alvedon). Så är rätt säker att det inte blir något för oss denna månad.. men men kanske tar ett test imorn och mensen inte dykt upp tills dess.
Och dääääär kom mensen :(
skicka lycka till till er som är kvar, jag drar över till oktobertråden ❤️
ÄL+9 idag, har inte tagit något test ännu. Hade yrsel igår och på förmiddagen idag, men det har gett med sig nu. Har även haft lite molvärk långt nere i mitten av magen. Båda var symtom när jag sist var gravid, så jag har fått upp hoppet om man säger så. Får se om jag tar ett test på onsdag om mensen inte dykt upp innan dess 🤞🏼
Kommer nog testa på onsdag på bim+12, om jag kommer ihåg på morgonen. 🙂
Nä vad trist, Fruffe. Håller tummarna för oktober!
Ingen mens här än men känslan är att den kommer när som helst. Hade lite molvärk/menskänning vid BIM vid min förra graviditet men minns inte att det var så här pass tydlig mensvärk. Men minns att jag då tyckte det kändes som att mensen skulle komma när som helst även efter att jag plussat.
Cutepenguin - det låter ju väldigt positivt!
Mololo - BIM+12!!? Och du har inte testat något än? Eller menar du ÄL+12? sorry har inte hängt med genom hela tråden.
ÄL+12 är ju tidigt än! Låter klokt att vänta till onsdag.
Jag går hela tiden och halvt om halvt hoppas att mensen ska komma snart. Haft mensvärk hela dagen och ju längre tiden går desto mer börjar jag ju hoppas att något kanske är på g och desto mer besviken kommer jag bli när det inte blir något typ. Vill hellre få mensen nu i så fall och inte undra. Himla kropp alltså.
Men jag tar ett test imorgon. Är det neg kommer jag nog ändå kunna slappna av och invänta mensen bara. Inte fundera så mycket. Även om tankarna aldrig släpper helt förrän mensen är igång..
Eller så kommer mensen igång under natten. Det känns verkligen som att den kommer det.
Pumpan -
Håller tummarna för dig idag!
Det där med att analysera symptom gör en lite knäpp. Jag var gasig framförallt och lite hård i magen när jag testade positivt mina två första graviditeter så klart man nu känner efter..