• Bär

BIM September 2023

Såg ingen sån här tråd så skapar en!

Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️

10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.

• Svar på tråden BIM September 2023
  • Mololo
    Anonym (Pumpan) skrev 2023-09-18 21:22:15 följande:

Nä vad trist, Fruffe. Håller tummarna för oktober! 

Ingen mens här än men känslan är att den kommer när som helst. Hade lite molvärk/menskänning vid BIM vid min förra graviditet men minns inte att det var så här pass tydlig mensvärk. Men minns att jag då tyckte det kändes som att mensen skulle komma när som helst även efter att jag plussat. 

Cutepenguin - det låter ju väldigt positivt! 

Mololo - BIM+12!!? Och du har inte testat något än? Eller menar du ÄL+12? sorry har inte hängt med genom hela tråden. 

oj haha , menade sållet äl+ 12 😂

• Anonym (Pumpan)
    Mololo skrev 2023-09-19 06:43:41 följande:

Såklart! 

haha det lät lite mer begripligt!

• Anonym (Pumpan)

BIM idag. Forfarande mensvärk men ingen mens än. 

Så tog ett test imorse. Negativt. Helt blankt inte ens en skugga att fundera över. 

Är väl inte helt över förrän mensen kommer igång så hänger kvar här med er en liten stund till. 

Kanske någon annan som har några mer lovande känningar? 

• cutepenguin

ÄL+10 idag och trots mitt mående i helgen åkte jag iväg på konferens med jobbet. Ångrar det då jag precis fick prata med min chef och säga att jag mår dåligt (sa såklart inte symtomen till henne men är yr, halvt illamående och väldigt väldigt trött). Kom upp på rummet och kunde INTE låta bli att ta ett test.. och jag är gravid?! 😭 Är så glad. Hade ett MA i slutet av juni och detta var försök 3. Nu hoppas jag det går bra hela vägen denna gång!!

• Anonym (Pumpan)
    cutepenguin skrev 2023-09-19 14:04:12 följande:

ÄL+10 idag och trots mitt mående i helgen åkte jag iväg på konferens med jobbet. Ångrar det då jag precis fick prata med min chef och säga att jag mår dåligt (sa såklart inte symtomen till henne men är yr, halvt illamående och väldigt väldigt trött). Kom upp på rummet och kunde INTE låta bli att ta ett test.. och jag är gravid?! 😭 Är så glad. Hade ett MA i slutet av juni och detta var försök 3. Nu hoppas jag det går bra hela vägen denna gång!!

GRATTIS! Vad fantastiskt. Vi håller alla tummar att det går hela vägen denna gång. 
  • Syskonförsök

Åh grattis ❤️❤️❤️ 

• Kawa81

Sååååå jävla underbart!! 🙏😍🥰😃🤩
    Minns alltför väl ditt MA å vi pratade lite då..
    Klart det går vägen denna gång.. ❤️
    STORT GRATTIS!! 💖
Svar på tråden BIM September 2023