• Bär

BIM September 2023

Såg ingen sån här tråd så skapar en!

Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️

10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.

• Svar på tråden BIM September 2023
  • Bodbod

Orkar inteeeee. Min förra cykel var 28 dagar nu är jag på cykeldag 32 och har just haft ägglossning ... perfekt. man får ju också så mkt färre "chanser" att bli gravid när man har en såhär opålitlig och dum cykel. Så mitt nya bim är väl ca den 22 :( 

Håller tummarna för er andra ... 

• cutepenguin
    Syskonförsök skrev 2023-09-12 19:24:26 följande:

Någon som är runt bim och har det lite spännande? en annan är bara äl+1 och i den otåliga väntan 😂

Är också i den otåliga väntan, är på ÄL+3 idag 😂 

• Syskonförsök

Oh, när är planen att testa? ;)

Fruffe skrev 2023-09-12 20:12:42 följande:
    Ååååh väntan är så jobbig 😂 jag är på dag 26. Brukar ha en cykel på 28-30 dagar. Fick dock ägglossning dag 18 så får se när exakt bim blir? gissar typ fred/ lördag? så snart snart snart.. haha! Men det går faaan långsamt. 
  • Syskonförsök

Haha! Sååååååå segt ju. Vad är din plan framåt? när testar du eller inte? Och tempar du?

cutepenguin skrev 2023-09-12 21:04:23 följande:

Är också i den otåliga väntan, är på ÄL+3 idag 😂 

• Mololo

En till otålig här på äl+4.. 😅

har så himla konstig mage idag och typ haft molande värk,.. vet ju att det är för tidigt för symtom men man greppar ju efter halmstrån här och vill se allt som symtom haha.. brukar verkligen inte ha såhär. Blir tokig på mig själv som ska överanalysera allt haha 

• Mololo
    Villblimamma98 skrev 2023-09-12 06:28:45 följande:

behövde spy ur mig lite. Det har bara gått 4 månader men jag är redan så otroligt frustrerad och less. Särskilt när alla mina vänner blivit gravid på 1-2 försök...

jag känner liknande. Nu är vi på försök 6, vilket jag vet inte alls är länge och det finns många som får kämpa i flera år.. men har flera kompisar som plussat på första försöket.. Min förra graviditet tog 10 försök. varför kan det inte gå lite snabbare denna gång.. 😔

• Fruffe
    Bodbod skrev 2023-09-12 20:30:40 följande:

Orkar inteeeee. Min förra cykel var 28 dagar nu är jag på cykeldag 32 och har just haft ägglossning ... perfekt. man får ju också så mkt färre "chanser" att bli gravid när man har en såhär opålitlig och dum cykel. Så mitt nya bim är väl ca den 22 :( 

Håller tummarna för er andra ... 

Åh vad jobbigt :( 
    vet du varför det blev så eller brukar du ha oregelbundet? 

håller tummarna att det tar sig på denna!!! 

• Fruffe
    Syskonförsök skrev 2023-09-12 21:32:24 följande:

Oh, när är planen att testa? ;)

Testade igår, clear blue earl, toknegativt. Så chillar idag. Testar imorgon tror jag. måste köpa nya test bara haha! 
  • Fruffe

Vaknade o känner lite lite mensvärk typ? så förhoppningarna dog ganska snabbt. Får väl se om mensen kommer idag eller imorgon. men hoppas in i det sista att den inte gör det 🙈 har ni andra några symptom? 

• Syskonförsök

Håller tummarna att mensen håller sig borta!

Fruffe skrev 2023-09-13 07:04:48 följande:

Vaknade o känner lite lite mensvärk typ? så förhoppningarna dog ganska snabbt. Får väl se om mensen kommer idag eller imorgon. men hoppas in i det sista att den inte gör det 🙈 har ni andra några symptom? 

Svar på tråden BIM September 2023