• Bär

BIM September 2023

Såg ingen sån här tråd så skapar en!

Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️

10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.

• Svar på tråden BIM September 2023
  • Fruffe
    Embarazada skrev 2023-09-10 10:30:20 följande:
    Okej. 

Jag hade själv svårt att avgöra men det var så rosa den här gången. 
    Tycker absolut jag ser ett streck. Testa med digitalt test imorgon med morgonurin Kanske? Så slipper du försöka tyda dessa streck 🙈 håller tummarna!!!
  • Syskonförsök

Tycker det ser ut att vara något på sista bilden du la upp!! säger som ovan - ta tidigt digitalt imorgon!!! lycka till

• Embarazada

Tack allihopa!

Jag ska testa ta ett digitalt imorgon Hjärta

• Mololo
    Kawa81 skrev 2023-09-10 06:14:28 följande:
    Tror hon syftar på att de inte får någon särskild hjälp i resan mot en lyckad befruktning/graviditet trots ingreppet de varit med om..
    Har man otur får man ta bort äggledaren där ägget fäste och risk finns för ärrbildning.. 
    Samtidigt är kroppen så jäkla finurlig att den friska äggledaren som är kvar kan svänga över till den sida där äggledare saknas å hämta upp ägg därifrån så så länge man inte fått några andra särskilda men efter ett sådant ingrepp så ska inte förutsättningarna försämras..

Jo jag vet att det fungerar så. Var lite därför jag funderade på hur vården hade varit dålig. Vet ju att ett X i sig inte innebär någon ökad risk för svårigheter att bli gravid senare. Men tänkte om det var något annat som hade hänt..

• Kawa81
    Alvedon83 skrev 2023-09-10 10:16:04 följande:

Äl +12 idag, negativt test imorse. Var helt säker på att mensen skulle komma på äl+9 då tempen dök, inte bra om lutealfasen skulle vara så kort men som tur var blev det inte så. 

Spanade lite på din tempkurva, har du fått kolla din sköldkörtel?.
  • Kawa81
    Mololo skrev 2023-09-10 18:13:23 följande:

Oj vad konstigt det blev med citatet.. 😳 

😂 blev riktigt knas igår när jag skulle svara dig me å min text hamnade under din som om du fyllt på lite till.. 🤣
    Ja efter att ha läst hennes inlägg igen så tyder något på att de fått fler tråkiga besked än bara ingreppet å att vården ente vill hjälpa till trots det.. 
  • Syskonförsök

Nu är det inte min kurva du kommenterar men denna kommentar blev jag intresserad av. Vad reagerade du på i hennes kurva och varför tänker du på hennes sköldkörtel?

Kawa81 skrev 2023-09-10 18:21:30 följande:
  • Alvedon83
    Kawa81 skrev 2023-09-10 18:21:30 följande:
    Jag är frisk, har inga problem med sköldkörteln. 
Svar på tråden BIM September 2023