• Bär

BIM September 2023

Såg ingen sån här tråd så skapar en!

Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️

10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.

• Svar på tråden BIM September 2023
  • Vervik
    Lele88 skrev 2023-08-31 08:38:40 följande:
    Vervik: Åh så spännande. Hur har det gått?😊🍀

Anonym (TarraL): Oj, 21 dagar låter lite kort ja. Hur lång cykel brukar du ha? Ja Äl+8 är ju väldigt tidigt så du gör nog rätt att vänta några dagar för att få det mer bekräftat. Håller tummarna att mensen håller sig borta i helgen🤗👍🏼
    Testade i morse med CB tidiga test, och står gravid😍😍 
    Men läst så mycket om att de ger falska förhoppningar så vågar inte glädjas än.
  • Sanlin90
    Vervik skrev 2023-08-31 09:39:27 följande:
    //Testade i morse med CB tidiga test, och står gravid😍😍 
    Grattis!!
  • Lele88
    Vervik: Nämen, titta så fint!😍 Stort grattis!!🤗 Förstår din oro, men varför skulle de testen vara otillförlitliga? Ett positivt test är väl positivt?😊
  • Lele88
    Bär: Nej jag förstår dig helt. Jag har ju fått mitt plus men vågar ändå inte ha några förväntningar alls på att det ska gå vägen..😔
    Ska bli spännande att se på måndag, håller alla tummar för dig🤗 
  • Rooiboste
    Lele88 skrev 2023-08-30 08:37:54 följande:
    Oväntadedrömmen: Jag förstår.. ibland har man en tydlig känsla i kroppen. Jag fick min känsla i kroppen i helgen som så starkt sa till mig att jag är gravid. Den var så övertydlig att jag trodde jag var skengravid och skulle bli så besviken om jag fick negativt test. Nu är ju nästa steg bara att det ska hålla sig kvar också.. detta är min fjärde graviditet men bara en gång har det gått vägen för mig.🙏🏻
    Jag hoppas att dock att din känsla är fel denna gång eller att det inom snar framtid blir din tur 🍀 🤗

Ni andra där Bim närmar sig till helgen, hur går det för er? När tänker ni testa er och har ni någon känsla i kroppen än?🥰
    Har Bim på måndag. Men jag kommer nog att börja att testa i helgen. För jag har samma känsla i kroppen som när jag blev gravid med vårt första barn. Diffust illamående och hugg/stick i magen och ökad aptit. Vad har du själv för känsla i kroppen? När ska du testa? Glad
  • Rooiboste
    Anonym (Hoppas) skrev 2023-08-31 06:32:54 följande:

Den här stegringen ser inte så lovande ut, eller vad tror ni? Översta testet är äl+11, understa är äl+14 (idag).

det känns som att det kommer bli en kemisk graviditet precis som förra månaden. 😔

Jag tycker att det ser fint ut Glad Mina tester såg ungefär likadana ut när jag var gravid sist. 
  • Rooiboste
    Grattis! Hjärta
  • Vervik
    Lele88 skrev 2023-08-31 10:20:10 följande:
    Vervik: Nämen, titta så fint!😍 Stort grattis!!🤗 Förstår din oro, men varför skulle de testen vara otillförlitliga? Ett positivt test är väl positivt?😊

Vet inte faktiskt men läst att det kan ge falska positiva plus☹️

Har liiite ljusrosa/ljusbruna flytningar så orolig för det med. Men mår illa så det är väl positivt☺️

• barnlängtan89
    Grattis håller alla tummar och tår!! Hjärta Hjärta

Tänker du falska förhoppningar som i kemisk graviditet?
  • Lele88
    Vervik: Tror att du kanske läst om något annat test med streck, att det kan ge spökstreck? Med digitalt behövs ju ingen tolkning, där står det ju gravid eller inte gravid. Har svårt att se att ett digitalt skulle ge fel svar🤗
Svar på tråden BIM September 2023