• Bär

BIM September 2023

Såg ingen sån här tråd så skapar en!

Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️

10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.

• Svar på tråden BIM September 2023
  • Anonym (Temp)
    Anonym (Hoppas) skrev 2023-08-28 17:32:20 följande:
    Tror du verkligen det kan vara positivt? Jag har inte vågat säga något till sambon än, han kommer bara säga att det är negativt? 🙁 vad tror ni andra?
    Jag ser solklart en linje!
  • Anonym (Hoppas)
    Anonym (Temp) skrev 2023-08-28 18:09:34 följande:
    Jag ser solklart en linje!
    Åh tack, jag hoppas du har rätt! Ska se om jag kan få tag på ett digitalt till imorgon.
  • Anonym ((Ekis))
    Tror du verkligen det kan vara positivt? Jag har inte vågat säga något till sambon än, han kommer bara säga att det är negativt? 🙁 vad tror ni andra?

solklart positivt! Ser en väldigt tydlig linje :) grattis!

• Anonym (Hoppas)
    Anonym ((Ekis)) skrev 2023-08-28 18:30:59 följande:

solklart positivt! Ser en väldigt tydlig linje :) grattis!

Åh tack, jag hoppas det! Ska ta ett nytt imorgon, jag uppdaterar er då!
  • Alvedon83
    Grattis
  • Barbrastreisand

Hoppar in även i denna tråd. Var och spolade min äggledare och det var inget stopp tack och lov! ❤️

Blir det inget denna månad så är nästa steg att titta med vul inför äl och sedan ta någon spruta för att boosta ägget att släppa typ? Någon med erfarenhet av detta? Vad är det för skillnad med sprutor vid äl respektive tabletter som ska hjälpa äl? 

1/9 - Riode - 1:a barnet, 2:a försöket
    1/9 - EJT, 2:a barnet, 5:e försöker
    1/9- EFW, 4:e barnet 2:a försöket
    1/9 oväntadedrömmen, 2a barnet, 12e försöket
    2/9 - Lele88, 2:a barnet, 2:a försöket (1:a efter mf)
    3/9 vervik - 3:e barnet, 1:A försöket
    3/9 rooiboste, 2:a barnet, fjärde försöket?
    4/9 - TarraL - 1:a barnet, 2:a försöket
    5/9 - MacBookPro- 1a barnet, 4e försöket
    6/9 - Anelaaa89 - 2:a barnet, 6:e försöket
    6/9 - laplusheureuse, 1:a barnet, 1:a försöket 7/9 - Potatisbulle, 1:a barnet, 9:e försöket
    7-8/9 - Horisonten, 4:e barnet, 2:a försöket 8/9 - Cinapuffen - 4:e barnet, 1:a försöket
    8/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF
    8/9 - Bodbod - 1:a barnet, 6:e försöket
    13/9 Alvedon83, åttonde försöket efter mf
    13/9 Barnlängtan89, 2:a barnet, 13:e försöket
    13/9Anonym01082121- 2 :a barnet, 2 :a försöket
    16/9 Fruffe, 2a barnet, 5e försöket
    16/9 Ekis, 4:e barnet, 2 försöket
    17/9 Barbrastreisand, 2a barnet, 12+ försöket
    20/9 Villblimamma98, 1:a barnet 4:e försöket
    20/9 AliciaNN, 1:a barnet, 6:e försöket
    20/9 syskonförsök, 2:a barnet, 5:e försöker efter MF
    21/9 curepenguin, 1:a barnet, 2:a försöket efter MA
    24/9 1986, 3:e barnet, 2:a försöket

• EFW
    Lele88 skrev 2023-08-28 14:22:39 följande:
    //

Äl+10 och ej morgonurin, men tycker jag anar någon skugga på dagens test (underst) om man jämför med gårdagens blanka? 
    Jag som skulle hålla mig till helgen med att testa.. 🙄men den lilla blödning och flytningarna jag haft tre dagar nu fick mig ur balans🙈
    Ååå så spännande, vist anar man ett streck. 😃 Nu blir det nog ännu svårare att vänta till helgen 😂
  • Anonym (Hoppas)

Tog ett nytt test nu. Tycker inte att det ser starkare ut än igår, men jag ser ett streck nu också. Jag hoppas verkligen inte att det är en kemisk graviditet den här gången också, jag hade det förra månaden och då blev testen bara jättesvaga och sedan negativa.

äl+12 idag så det är fortfarande tidigt. Ser ni någon stegring från igår? var era test starkare än såhär på äl+12?

• EJT

Suck :( Borde fått temphöjning imorse om det positiva ÄL-testet och efterföljande menssmärtor betytt ägglossning. 

Men som förut lite tveksam temphöjning, eller framförallt att jag hade 0,1-0,2 högre temp än vanligt torsdag-söndag förra veckan, sen dippade tempen igår och nu har den bara gått upp strax strax över vad den låg på torsdag-söndag. Dottern var sjuk förra veckan och jag kände mig lite småhångig med snor tex också, så jag funderar på om den högre tempen torsd-sönd berodde på att mitt immunförsvar var lite igång och försökte bekämpa ngt virus? Griper efter halmstrån och jag vet inte om den förklaringen kan fungera men hoppas kan man alltid... Men jag hade ju också mellanblödningar i början på förra veckan så kan också vara de som påverkat nåt :( Åh så jag bara hoppas att jag haft ägglossning nu och att tempen fortsätter stiga.

Visar två grafer, de är också tagna med två olika termometrar. Den första ser positiv ut jag vet, för där är höjningen lite högre men jag litar nog lite mer på termometern som jag använder i nedre grafen. 

• Lele88

Det gick inte att hålla sig till helgen.. anade en skugga även idag, så chansade med ett digitalt🥺 Bim- 3 eller 4 idag. (Äl+11 eller 10)
    Nu hoppas man ju bara såå på att detta vill hålla i sig denna gången 🙏🏻
Svar på tråden BIM September 2023