• Bär

BIM September 2023

Såg ingen sån här tråd så skapar en!

Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️

10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.

• Svar på tråden BIM September 2023
  • Anonym (Hoppas)

Tack så mycket! Nu håller vi tummarna för att det här fröet vill stanna kvar.

• Sanlin90

Tror ni det blir positivt snart? Började använda babyplanen idag då graviditetskollens bara är ett kvar nu, ska jag testa ikväll igen eller imorgon tror ni? Väldigt ökande sekret och molvärk!
  • EFW
    Lele88 skrev 2023-08-29 09:36:14 följande:

Tack så mycket fina ni🥰😍 Vågar dock inte helt tro på detta än.. har fortfarande missfallet färskt i minnet, samt denna blödning som kanske eventuellt är nidblödning. Fick lite brunt även idag, hade hoppats på att det skulle ha ebba ut helt nu.. Så nu är det väl bara att vänta och hoppas på att se en stegring om några dagar 🙏🏻 

EFW: Ja, testlagret tror jag är från 10 och veckoindikatorn från 25. Så var inte säker på om det skulle visa något ännu.😊

Förstår det, man kan ju tycka att den som visar från 10 borde vara tydligare streck påminna cb visar possessivt 😅😂 Så verkligen bra med de digitala testen 😍 Nu håller vi tummarna för fler pluss ❤️

• Lele88
    EFW skrev 2023-08-29 18:13:36 följande:

Förstår det, man kan ju tycka att den som visar från 10 borde vara tydligare streck påminna cb visar possessivt 😅😂 Så verkligen bra med de digitala testen 😍 Nu håller vi tummarna för fler pluss ❤️

Ja, jag tyckte ju att jag såg en skugga på stickan men hade aldrig vart helt säker om jag inte tagit det digitala också. 😅 Är förvånad överlag att jag fått positivt såhär tidigt, bara fått plus efter Bim innan 😮
  • EFW
    Lele88 skrev 2023-08-29 18:33:29 följande:
    Ja, jag tyckte ju att jag såg en skugga på stickan men hade aldrig vart helt säker om jag inte tagit det digitala också. 😅 Är förvånad överlag att jag fått positivt såhär tidigt, bara fått plus efter Bim innan 😮
    Såg att jag skrev lite konstigt men du verkar fatta ändå 😂😃 Bara härligt med tidigt pluss, skönt att slippa vänta ju 👏🏻 Nu håller vi tummarna för fler 😃
  • Oväntadedrömmen

Här blev det minus idag äl+11 på cbs digitala tidiga test.  
    Är trött på mående av den troliga pmdsen och ständiga minus, så tog tag i saken att ringa barnmorskan idag.  Hon lät bekymrad över hur mitt mående är kasst 3 av 4 veckor, men hänvisade mig att kontakta vårdcentralen imorgon för måendet och gyn i november om det inte tagit sig för eventuell utredning av fertilitet. 

Så skönt i alla fall att ha tagit tag i det. Får se vad vårdcentralen säger imorgon helt enkelt 🙂

• Lele88
    Oväntadedrömmen skrev 2023-08-29 22:54:58 följande:

Här blev det minus idag äl+11 på cbs digitala tidiga test.  
    Är trött på mående av den troliga pmdsen och ständiga minus, så tog tag i saken att ringa barnmorskan idag.  Hon lät bekymrad över hur mitt mående är kasst 3 av 4 veckor, men hänvisade mig att kontakta vårdcentralen imorgon för måendet och gyn i november om det inte tagit sig för eventuell utredning av fertilitet. 

Så skönt i alla fall att ha tagit tag i det. Får se vad vårdcentralen säger imorgon helt enkelt 🙂

Tråkigt 😔 Skönt att du tagit tag i det nu så du förhoppningsvis kan få må bättre snart. Så ska ju ingen behöva gå runt och må ❤️ Sen angående negativt på Äl+11, det är ju fortfarande väldigt tidigt. Detta är första gången av fyra graviditeter som jag får plus såhär tidigt. Så helt kört behöver det inte vara än🤗 Håller tummarna för dig.
  • Lele88
    EFW: Haha ja men jag försökte tolka vad du skrev så hoppas jag att jag skulle svara rätt😉 Jaaa nu hoppas vi på många fler plus här inne och att de även vill stanna kvar🙏🏻❤️

Måste bara även visa att min lilla skugga minsann visar sig lite mer idag🤗
  • Oväntadedrömmen

Lele88:
    Nej  det har du förvisso rätt i   men känner även i kroppen att det inte är något.  Det baserar jag förvisso på känslan i kroppen inför graviditetstestet jag tog på 1a barnet, när man egentligen visste att gravtestet skulle bli positivt fast man inte vågade lita på den känslan : )

Och stort grattis till dig. Det är glädjande att följas åt till det efterlängtade plussat, oavsett hur lång/kort td det tagit 🌷

• Sanlin90

Då fertility friend satte mig på äl+3 idag så lägger jag in min BIM

1/9 - Riode - 1:a barnet, 2:a försöket
    1/9 - EJT, 2:a barnet, 5:e försöker
    1/9- EFW, 4:e barnet 2:a försöket
    1/9 oväntadedrömmen, 2a barnet, 12e försöket
    2/9 - Lele88, 2:a barnet, 2:a försöket (1:a efter mf)
    3/9 vervik - 3:e barnet, 1:A försöket
    3/9 rooiboste, 2:a barnet, fjärde försöket?
    4/9 - TarraL - 1:a barnet, 2:a försöket
    5/9 - MacBookPro- 1a barnet, 4e försöket
    6/9 - Anelaaa89 - 2:a barnet, 6:e försöket
    6/9 - laplusheureuse, 1:a barnet, 1:a försöket 
    7/9 -Potatisbulle, 1:a barnet, 9:e försöket

7-8/9 - Horisonten, 4:e barnet, 2:a försöket 
    8/9 -Cinapuffen - 4:e barnet, 1:a försöket

8/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF
    8/9 - Bodbod - 1:a barnet, 6:e försöket
    10/9 - sanlin90- 2a barnet, fördökr 2,5 år. 
    13/9 Alvedon83, åttonde försöket efter mf
    13/9 Barnlängtan89, 2:a barnet, 13:e försöket
    13/9Anonym01082121- 2 :a barnet, 2 :a försöket
    16/9 Fruffe, 2a barnet, 5e försöket
    16/9 Ekis, 4:e barnet, 2 försöket
    17/9 Barbrastreisand, 2a barnet, 12+ försöket
    20/9 Villblimamma98, 1:a barnet 4:e försöket
    20/9 AliciaNN, 1:a barnet, 6:e försöket
    20/9 syskonförsök, 2:a barnet, 5:e försöker efter MF
    21/9 curepenguin, 1:a barnet, 2:a försöket efter MA
    22/9 Malmötjej, 1a barnet, 8e försöket (2a efter MF)

24/9 1986, 3:e barnet, 2:a försöket

Svar på tråden BIM September 2023