BIM September 2023
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Tack så mycket! Nu håller vi tummarna för att det här fröet vill stanna kvar.
Tack så mycket fina ni🥰😍 Vågar dock inte helt tro på detta än.. har fortfarande missfallet färskt i minnet, samt denna blödning som kanske eventuellt är nidblödning. Fick lite brunt även idag, hade hoppats på att det skulle ha ebba ut helt nu.. Så nu är det väl bara att vänta och hoppas på att se en stegring om några dagar 🙏🏻
EFW: Ja, testlagret tror jag är från 10 och veckoindikatorn från 25. Så var inte säker på om det skulle visa något ännu.😊
Förstår det, man kan ju tycka att den som visar från 10 borde vara tydligare streck påminna cb visar possessivt 😅😂 Så verkligen bra med de digitala testen 😍 Nu håller vi tummarna för fler pluss ❤️
Förstår det, man kan ju tycka att den som visar från 10 borde vara tydligare streck påminna cb visar possessivt 😅😂 Så verkligen bra med de digitala testen 😍 Nu håller vi tummarna för fler pluss ❤️
Här blev det minus idag äl+11 på cbs digitala tidiga test.
Är trött på mående av den troliga pmdsen och ständiga minus, så tog tag i saken att ringa barnmorskan idag. Hon lät bekymrad över hur mitt mående är kasst 3 av 4 veckor, men hänvisade mig att kontakta vårdcentralen imorgon för måendet och gyn i november om det inte tagit sig för eventuell utredning av fertilitet.
Så skönt i alla fall att ha tagit tag i det. Får se vad vårdcentralen säger imorgon helt enkelt 🙂
Här blev det minus idag äl+11 på cbs digitala tidiga test.
Är trött på mående av den troliga pmdsen och ständiga minus, så tog tag i saken att ringa barnmorskan idag. Hon lät bekymrad över hur mitt mående är kasst 3 av 4 veckor, men hänvisade mig att kontakta vårdcentralen imorgon för måendet och gyn i november om det inte tagit sig för eventuell utredning av fertilitet.
Så skönt i alla fall att ha tagit tag i det. Får se vad vårdcentralen säger imorgon helt enkelt 🙂
Lele88:
Nej det har du förvisso rätt i men känner även i kroppen att det inte är något. Det baserar jag förvisso på känslan i kroppen inför graviditetstestet jag tog på 1a barnet, när man egentligen visste att gravtestet skulle bli positivt fast man inte vågade lita på den känslan : )
Och stort grattis till dig. Det är glädjande att följas åt till det efterlängtade plussat, oavsett hur lång/kort td det tagit 🌷
Då fertility friend satte mig på äl+3 idag så lägger jag in min BIM
1/9 - Riode - 1:a barnet, 2:a försöket
1/9 - EJT, 2:a barnet, 5:e försöker
1/9- EFW, 4:e barnet 2:a försöket
1/9 oväntadedrömmen, 2a barnet, 12e försöket
2/9 - Lele88, 2:a barnet, 2:a försöket (1:a efter mf)
3/9 vervik - 3:e barnet, 1:A försöket
3/9 rooiboste, 2:a barnet, fjärde försöket?
4/9 - TarraL - 1:a barnet, 2:a försöket
5/9 - MacBookPro- 1a barnet, 4e försöket
6/9 - Anelaaa89 - 2:a barnet, 6:e försöket
6/9 - laplusheureuse, 1:a barnet, 1:a försöket
7/9 -Potatisbulle, 1:a barnet, 9:e försöket
7-8/9 - Horisonten, 4:e barnet, 2:a försöket
8/9 -Cinapuffen - 4:e barnet, 1:a försöket
8/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF
8/9 - Bodbod - 1:a barnet, 6:e försöket
10/9 - sanlin90- 2a barnet, fördökr 2,5 år.
13/9 Alvedon83, åttonde försöket efter mf
13/9 Barnlängtan89, 2:a barnet, 13:e försöket
13/9Anonym01082121- 2 :a barnet, 2 :a försöket
16/9 Fruffe, 2a barnet, 5e försöket
16/9 Ekis, 4:e barnet, 2 försöket
17/9 Barbrastreisand, 2a barnet, 12+ försöket
20/9 Villblimamma98, 1:a barnet 4:e försöket
20/9 AliciaNN, 1:a barnet, 6:e försöket
20/9 syskonförsök, 2:a barnet, 5:e försöker efter MF
21/9 curepenguin, 1:a barnet, 2:a försöket efter MA
22/9 Malmötjej, 1a barnet, 8e försöket (2a efter MF)
24/9 1986, 3:e barnet, 2:a försöket