BIM September 2023
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Jag är så fundersam. Fått idag att drar och gör lite ont vid underlivet. Hugg i vänster sida om ryggen förut och molande värkt lätt och stickningar i brösten. Trodde jag haft äl. Tycker jag har haft mycket flytningar men inte de där trådarna. Men varit extremt stressad och orolig senaste veckan. Kan de påverka ägglossningen?? Är på dag 16 i cykeln idag. Känns sent och ha äl utifrån att mina 2 senaste cyklar har varit på 25 och 27 dagar.
någon som har erfarenhet??
Jag är så fundersam. Fått idag att drar och gör lite ont vid underlivet. Hugg i vänster sida om ryggen förut och molande värkt lätt och stickningar i brösten. Trodde jag haft äl. Tycker jag har haft mycket flytningar men inte de där trådarna. Men varit extremt stressad och orolig senaste veckan. Kan de påverka ägglossningen?? Är på dag 16 i cykeln idag. Känns sent och ha äl utifrån att mina 2 senaste cyklar har varit på 25 och 27 dagar.
någon som har erfarenhet??
Min senaste mens var 28 dagar och jag hade ÄL på dag 17 i cykeln. Tror stress kan påverka, men det brukar vara mer långvarig stress på kroppen som gör att mensen blir förskjuten och inte bara någon enstaka vecka. Men det kan förstås skilja 🥰
Min senaste mens var 28 dagar och jag hade ÄL på dag 17 i cykeln. Tror stress kan påverka, men det brukar vara mer långvarig stress på kroppen som gör att mensen blir förskjuten och inte bara någon enstaka vecka. Men det kan förstås skilja 🥰
Lite konfunderad. Jag tycker mig ha fått positivt på dessa ägglossningstest, men får inte positivt på digitalt test? Dock när detta test var som allra tydligast positivt (imorse) så felade det digitala testet och jag hade redan tömt ut kisset så jag kunde inte ta ett nytt. Så kanske missade jag bara den absoluta toppen med det digitala testet? Jag räknar nog detta näst längst ner (från imorse) som positivt ändå.
Jag har också haft världens molvärk hela dagen, så antar att det är ett gott tecken att ÄL kanske är på G...
//
Jag ser en svag linje! 😍
jag har inte äl förrän i helgen men har redan ont i äggstockarna. Aldrig känt så tidigare... vad kan det vara ett tecken på? att ägglossning kommer tidigare?