BIM September 2023
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Alltså, jag känner mig negativ denna gång och då har jag inte ens haft ägglossning ännu. Har inte ens köpt nya ägglossningstest för känner bara att det inte är någon mening.
Tänker att vi får till det typ varannan dag nästa vecka då ägglossningen bör ske kring den 23:e så bör vi täcka upp ändå..
Alltså, jag känner mig negativ denna gång och då har jag inte ens haft ägglossning ännu. Har inte ens köpt nya ägglossningstest för känner bara att det inte är någon mening.
Tänker att vi får till det typ varannan dag nästa vecka då ägglossningen bör ske kring den 23:e så bör vi täcka upp ändå..
hej jag hoppar in i tråden. Fick negativt på clearblue ultra early digital idag med BIM i morgon....
1/9 - Riode - 1:a barnet, 2:a försöket
1/9 - EJT, 2:a barnet, 5:e försöker
1/9- EFW, 4:e barnet 2:a försöket
Tar och hoppar in i tråden. Lite osäker på om äl har varit. Tempen gick upp i morse men inte tillräckligt för att kunna bekräfta äl ännu. Jag får kanske revidera listan senare.
Hoppar in och hoppas på september!!
ÄL om 3 dagar enligt appen. Kör på sex varje dag denna vecka :)
2/9 - Lele88, 2:a barnet, 2:a försöket (1:a efter mf) 3/9 vervik - 3:e barnet, 1:A försöket
Hej på er!
tagit liten paus för att inte bli för stressad och då de är mycket annan stress runt omkring oss just nu med kommande flytt. Men närmaste dagarna nu har jag äl. Tar ju inte äl tester denna månaden och kör på helst sex varannan var 3 dag under hela cykeln. Lite sådär senaste då vi varit så trötta. Men på cykel dag 10 idag och myste på dag 5 och 9 hittills så får la se. Har inga stora förhoppningar på graviditet denna gången. Så mycket annat i huvudet även om önskan är där. Så gett upp på förhand.
Men hur går de för alla er andra??
Hej på er!
tagit liten paus för att inte bli för stressad och då de är mycket annan stress runt omkring oss just nu med kommande flytt. Men närmaste dagarna nu har jag äl. Tar ju inte äl tester denna månaden och kör på helst sex varannan var 3 dag under hela cykeln. Lite sådär senaste då vi varit så trötta. Men på cykel dag 10 idag och myste på dag 5 och 9 hittills så får la se. Har inga stora förhoppningar på graviditet denna gången. Så mycket annat i huvudet även om önskan är där. Så gett upp på förhand.
Men hur går de för alla er andra??