BIM September 2023
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Måste bara skicka en liten extra pepp till er som menar att ni är Avundsjuka och att det är dåligt.
Jag tycker absolut inte att avundsjuka är fel, det är ju bara som en bekräftelse på att ni verkligen också vill ha en bebis och det finns inget dåligt med det.
Skulle avundsjukan (jag önskar att jag också) leda till missunnsamhet (jag önskar att de aldrig) så blir det en annan femma.😜 Och jag är kansk säker på att det bara är avund ni känner vilket är samma sak som stark längtan ❤️
Måste bara skicka en liten extra pepp till er som menar att ni är Avundsjuka och att det är dåligt.
Jag tycker absolut inte att avundsjuka är fel, det är ju bara som en bekräftelse på att ni verkligen också vill ha en bebis och det finns inget dåligt med det.
Skulle avundsjukan (jag önskar att jag också) leda till missunnsamhet (jag önskar att de aldrig) så blir det en annan femma.😜 Och jag är kansk säker på att det bara är avund ni känner vilket är samma sak som stark längtan ❤️
Nu är jag här också, fick mens idag så nytt försök i september.
1/9 - Riode - 1:a barnet, 2:a försöket
1/9 - EJT, 2:a barnet, 5:e försöker
1/9- EFW, 4:e barnet 2:a försöket
2/9 - Lele88, 2:a barnet, 2:a försöket (1:a efter mf)
3/9 vervik - 3:e barnet, 1:A försöket
3/9 rooiboste, 2:a barnet, fjärde försöket?
Hej! Skriver in mig :) Denna gång ska jag skippa alla extra tabletter jag ätit föregående månader och bara pröva naturligt. rädd att jag försökt göra för mycket som kanske får bakslag. 😅 min cykel är väldigt oregelbunden så uppdaterar efter positivt ägglossningstest.
Ni som är avundsjuka - jag känner med er. jag är också så fruuuktansvärt avundsjuk på alla som det går för "direkt" och "oplanerat". Värst vad många som plötsligt "råkar" bli gravida när de närmar sig 30 ... Så jobbigt och jag har verkligen landat i inställningen att jag bara måste vänta ut det här året så att vi kan söka hjälp/utredas. Känner mig så misslyckad och skulle såklart aldrig tänka det om någon annan men känner mig bara som att min kropp helt enkelt är sämst.
Har två kompisar som också nyligen annonserat att de försöker och jag är redan avundsjuk på förhand därför att det såklart kommer gå mycket snabbare för dem.
Aja jag har lite gett upp (tillfälligt) så struntar också i tester och allt sånt den här månaden men hänger kvar här för kul att se hur det går för er andra. Och vem vet, jag kanske blir mer taggad senare i cykeln, men just nu känns det tungt.
(obs, vet att det är helt normalt att försöka upp till ett år och även mer men det är ju SÅ lång tid hehe)
här är en till som känner avundsjuka och svårt att glädjas åt andra. Det är nog väldigt vanligt också enligt vad jag kan läsa bara här i tråden. jag tycker det är jobbigast när dom som är yngre blir gravida, känner mig som att jag passerat bäst före-datum och bara är gammal och får stå mitt kast att jag inte försökte tidigare? också jobbigt när vissa bara råkar bli gravida hej och hå vad allt är lätt och bra.
men brukar inte skylla på min kropp, det är mycket slump i det här också förstår jag ju, så jag blir mer arg på ödet och inte på min kropp. Jag försöker ju, kan inte göra mer än så. Bara hoppas att det blir vår tur snart!
Hej!
ÄL idag, skriver också in mig! Varmt lycka till allihop
Då mensen dök upp inatt skriver jag in mig på listan för september och håller tummarna för oss alla! 🥰
4/9 - TarraL - 1:a barnet, 2:a försöket