BIM September 2023
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Stort grattis önskar dig all lycka
det är mycket starkare än igår tycker jag så ser jättebra ut. grattis!
Tog ett nytt test nu. Tycker inte att det ser starkare ut än igår, men jag ser ett streck nu också. Jag hoppas verkligen inte att det är en kemisk graviditet den här gången också, jag hade det förra månaden och då blev testen bara jättesvaga och sedan negativa.
äl+12 idag så det är fortfarande tidigt. Ser ni någon stegring från igår? var era test starkare än såhär på äl+12?
Grattis!! :)
Tog ett nytt test nu. Tycker inte att det ser starkare ut än igår, men jag ser ett streck nu också. Jag hoppas verkligen inte att det är en kemisk graviditet den här gången också, jag hade det förra månaden och då blev testen bara jättesvaga och sedan negativa.
äl+12 idag så det är fortfarande tidigt. Ser ni någon stegring från igår? var era test starkare än såhär på äl+12? //
äl+12 idag så det är fortfarande tidigt. Ser ni någon stegring från igår? var era test starkare än såhär på äl+12? //
Tack så mycket fina ni🥰😍 Vågar dock inte helt tro på detta än.. har fortfarande missfallet färskt i minnet, samt denna blödning som kanske eventuellt är nidblödning. Fick lite brunt även idag, hade hoppats på att det skulle ha ebba ut helt nu.. Så nu är det väl bara att vänta och hoppas på att se en stegring om några dagar 🙏🏻
EFW: Ja, testlagret tror jag är från 10 och veckoindikatorn från 25. Så var inte säker på om det skulle visa något ännu.😊