BIM September 2023
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Jag kommer köra första testet på måndag 4/9. Då är jag på samma cykeldag som jag plussat på tidigare graviditeter.
Förhoppningarna är noll. Har ingen aning om när ÄL var och hade sex bara 2 ggr den veckan då ÄL bör ha skett.
Jag känner inget mer än molvärk som jag ändå alltid har, bara att den är lite starkare än vanligt.
Tiden får visa.
Känner lite att jag typ gett upp faktiskt.
Jag känner mig också uppgiven :(
Nu har jag plötsligt fått jättemycket fertilt sekret idag, mest hittills i cykeln? Fast både ägglossningstest och temphöjning indikerar att ägglossning skett. Ägglossning ska ha varit i söndags/måndags liksom.
Svårt att bli gravid när man har kajko menscykel :( Tur att jag har bokat besök hos privat gynekolog om ett par veckor.
Där kom mensen lite för tidigt, räknar med 28 dagar men har senaste två gångerna haft 27 😂 Så ny Bim för mig 26-27/9. Misstänkte dock att den skulle komma då jag kände av äl onsdag för två veckor sedan 😊
1/9 - Riode - 1:a barnet, 2:a försöket
1/9 - EJT, 2:a barnet, 5:e försöker
1/9 oväntadedrömmen, 2a barnet, 12e försöket
2/9 - Lele88, 2:a barnet, 2:a försöket (1:a efter mf)
3/9 vervik - 3:e barnet, 1:A försöket
3/9 rooiboste, 2:a barnet, fjärde försöket?
4/9 - TarraL - 1:a barnet, 2:a försöket
5/9 - MacBookPro- 1a barnet, 4e försöket
6/9 - Anelaaa89 - 2:a barnet, 6:e försöket
6/9 - laplusheureuse, 1:a barnet, 1:a försöket
7/9 -Potatisbulle, 1:a barnet, 9:e försöket
7-8/9 - Horisonten, 4:e barnet, 2:a försöket
8/9 -Cinapuffen - 4:e barnet, 1:a försöket
8/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF
8/9 - Bodbod - 1:a barnet, 6:e försöket
10/9 - sanlin90- 2a barnet, fördökr 2,5 år.
13/9 Alvedon83, åttonde försöket efter mf
13/9 Barnlängtan89, 2:a barnet, 13:e försöket
13/9Anonym01082121- 2 :a barnet, 2 :a försöket
16/9 Fruffe, 2a barnet, 5e försöket
16/9 Ekis, 4:e barnet, 2 försöket
17/9 Barbrastreisand, 2a barnet, 12+ försöket
20/9 Villblimamma98, 1:a barnet 4:e försöket
20/9 AliciaNN, 1:a barnet, 6:e försöket
20/9 syskonförsök, 2:a barnet, 5:e försöker efter MF
21/9 curepenguin, 1:a barnet, 2:a försöket efter MA
22/9 Malmötjej, 1a barnet, 8e försöket (2a efter MF)
24/9 1986, 3:e barnet, 2:a försöket
26-27/9- EFW, 4:e barnet 3:e försöket
Lele8: verkar vara något knas så kan ej citera dig! Men tackar som frågar (BIM mån 4/9) ☺️
Jag använder Natural Cycle och brukar snitta ÄL på CD 13-14 men denna månaden fick jag bekräftad ÄL CD 11 vilket jag tycker känns tidigt. Nu säger appen att min mens borde komma idag 30/8 men då är min cykel bara 21 dagar. Testade ändå i måndags på ÄL+8 enligt den nya bekräftade ÄL men testet var negativt (digitalt). Vet att det är tidigt oavsett men kunde inte hålla mig!
Väldigt frustrerande med alla hjärnspöken och överanalyserande om hur det känns i kroppen just nu. Tyvärr inte märkt av något speciellt mer än att jag kissar oftare än vanligt men kan ju vara som jag inbillar mig.
Jag kommer testa igen på söndag 3/9 om mensen inte kommer innan! 🤞🏻
Hej ! Första månaden jag testat med bidrottningsgele och rosenrot. Har alltid blivit gravid på första försöket när jag haft äl+flytningar. Nu har jag inte haft äl +flytningar på 1 år. Jag tyclte mig ana mini mini äl flytningar denna gång efter att jag tog dessa tabletter, men har svårt o avgöra om det var det.
Jag är på ÄL+9 o håller på o blir tokig så jag känner som sug i magen o att det vattnas I munnen hela tiden. Tog ett test på morgonen och nu i eftermiddags som var så negativt det kan bli. Vet att det är förtidigt.
Med min son plussade jag på ÄL+11
Med min dotter på ÄL + 11/12
Med tredje (missfall) ÄL + 10
Jag vet exakt när mitt ägg släpper för jag får vidrigt ont.
Är verkligen testnarkoman just nu...
Den här stegringen ser inte så lovande ut, eller vad tror ni? Översta testet är äl+11, understa är äl+14 (idag).
det känns som att det kommer bli en kemisk graviditet precis som förra månaden. 😔
Den här stegringen ser inte så lovande ut, eller vad tror ni? Översta testet är äl+11, understa är äl+14 (idag).
det känns som att det kommer bli en kemisk graviditet precis som förra månaden. 😔