• Bär

BIM September 2023

Såg ingen sån här tråd så skapar en!

Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️

10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.

• Svar på tråden BIM September 2023
  • barnlängtan89
    Anonym (Hoppas) håller med tidigare talare, tycker de ser ut som en fin stegring! Under mina två kemiska har testerna aldrig blivit så stark som ditt sista. ❤️
  • Anonym (Hoppas)

Lyckas inte citera, men tack för era lugnande ord. ❤️ Jag hade kemisk förra månaden och då blev testerna inte heller så starka, precis som du skriver barnlängtan89. Men jag har haft ett tidigt missfall innan, och då blev de ganska starka men minskade sedan, och då förstod jag att det inte skulle gå vägen, så på vissa sätt går det ju att förutspå hur en graviditet ska gå med tester. Men jag vet också att det kan se hur bra ut som helst men ändå gå åt skogen, hade ett MA en gång och det var hemskt, allt såg perfekt ut Förutom att fostren inte levde.

men sker en stegring så ser det i alla fall så bra ut som det går för stunden.

jag hoppas att ni har rätt, jag är väl bara lite extra nojig eftersom det gick som det gick förra månaden. 

tack För att ni tar er tid att svara!

• MaryH

Äl + 10 idag o negativt på stickan. Om jag kämpade o vinklade den mot olika ljus kunde man kanske ana någon skugga ? Men kan ha varit själva remsan också. Om jag inte plussar imorgon så är det kört detta månaden. Plussar alltid på äl+ 11 och 10...

• Sanlin90
    Känner mig typ säker på ett plus den här månaden, jag har sen min dotter föddes och min vän tog sitt liv drömt om stt jag föder barn på hennes födelsedag med jämna mellanrum och om jag blir gravid nu och man baserar bf på äl så skulle bf bli dagen efter hennes födelsedag Och dottern fick ju se dagens ljus 1 v före bf. 
  • MaryH
    Sanlin90 skrev 2023-08-31 07:59:31 följande:
    Känner mig typ säker på ett plus den här månaden, jag har sen min dotter föddes och min vän tog sitt liv drömt om stt jag föder barn på hennes födelsedag med jämna mellanrum och om jag blir gravid nu och man baserar bf på äl så skulle bf bli dagen efter hennes födelsedag Och dottern fick ju se dagens ljus 1 v före bf. 
    Vad roligt att du känner så, vad gör dig så säker? Jag vill känna mig säker men vågar inte för att inte bli besviken 
  • Lele88
    EFW: Åh vad typiskt.. nya tag om ett par veckor igen💕🙏🏻

Bär: Ibland kanske det bästa är att inte ha så mycket förväntningar, tillslut får man ju skydda sig mot all besvikelse som kommer med förväntningar💕 Vilken cykeldag är det på måndag? 😊

EJT: Hmm skumt.. någonstans på familjeliv läste jag att fertilt sekret innan bim kunde vara ett positivt tecken men vet inte om det stämmer.. men skönt att du ska få hjälp att kolla upp allt iaf. Ska du våga dig på ett test ändå eller kommer du avvakta?😊
  • Lele88
    Vervik: Åh så spännande. Hur har det gått?😊🍀

Anonym (TarraL): Oj, 21 dagar låter lite kort ja. Hur lång cykel brukar du ha? Ja Äl+8 är ju väldigt tidigt så du gör nog rätt att vänta några dagar för att få det mer bekräftat. Håller tummarna att mensen håller sig borta i helgen🤗👍🏼
  • Syskonförsök

Vill bara inflika att jag hade fertila flytningar förra gången innan bim men det var inget! Så behöver visst inte betyda något alls! 

Lele88 skrev 2023-08-31 08:34:08 följande:

Bär: Ibland kanske det bästa är att inte ha så mycket förväntningar, tillslut får man ju skydda sig mot all besvikelse som kommer med förväntningar💕 Vilken cykeldag är det på måndag? 😊

EJT: Hmm skumt.. någonstans på familjeliv läste jag att fertilt sekret innan bim kunde vara ett positivt tecken men vet inte om det stämmer.. men skönt att du ska få hjälp att kolla upp allt iaf. Ska du våga dig på ett test ändå eller kommer du avvakta?😊
  • Bär
    Lele88 skrev 2023-08-31 08:34:08 följande:

Ja, just nu känns det bra att jag har noll förväntningar. Orkar inte bli besviken varje månad..
    Det är dag 26 på måndag! Har en menscykel på 30 dagar :)
  • Sanlin90

MarryH hmm är egentligen inte alls säker men jag har i princip inte haft ägglossning på snart ett år och nu får jag det plötsligt och bf blir runt min bortgångna väns födelsedag, med min dotter gissa jag rätt datum då det va våran 1 åriga förlovningsdag sen lyckades jag pricka in min dotters dop på min mormors dödsdag, min mormor hetter Lilly och jag döpte min dotter till Lilly, va helt omedveten lm datumet.
    jag har drömt inte siva drömmar  om att mitt barn föds på min väns födelsedag 19de maj, hon körde ihjäl sig med flit med sin 6mån dotter i bilen några veckor efter att min dotter föddes, vi hade inte kontakt på ca 2 år för hon valde lite tveksamma vägar i livet tyvärr.
    jag försöker manifestera att det blir då!

Svar på tråden BIM September 2023