• MaryH

BIM September 2023

Hej ! Första månaden jag testat med bidrottningsgele och rosenrot. Har alltid blivit gravid på första försöket när jag haft äl+flytningar. Nu har jag inte haft äl +flytningar på 1 år. Jag tyclte mig ana mini mini äl flytningar denna gång efter att jag tog dessa tabletter, men har svårt o avgöra om det var det.

Jag är på ÄL+9 o håller på o blir tokig så jag känner som sug i magen o att det vattnas I munnen hela tiden.  Tog ett test på morgonen och nu i eftermiddags som var så negativt det kan bli. Vet att det är förtidigt. 

Med min son plussade jag på ÄL+11
    Med min dotter på ÄL + 11/12
    Med tredje (missfall) ÄL + 10

Jag vet exakt när mitt ägg släpper för jag får vidrigt ont. 
    Är verkligen testnarkoman just nu...

• MaryH

Äl + 10 idag o negativt på stickan. Om jag kämpade o vinklade den mot olika ljus kunde man kanske ana någon skugga ? Men kan ha varit själva remsan också. Om jag inte plussar imorgon så är det kört detta månaden. Plussar alltid på äl+ 11 och 10...

• MaryH
    Sanlin90 skrev 2023-08-31 07:59:31 följande:
    Känner mig typ säker på ett plus den här månaden, jag har sen min dotter föddes och min vän tog sitt liv drömt om stt jag föder barn på hennes födelsedag med jämna mellanrum och om jag blir gravid nu och man baserar bf på äl så skulle bf bli dagen efter hennes födelsedag Och dottern fick ju se dagens ljus 1 v före bf. 
    Vad roligt att du känner så, vad gör dig så säker? Jag vill känna mig säker men vågar inte för att inte bli besviken 
Svar på tråden BIM September 2023