• Bär

BIM September 2023

Såg ingen sån här tråd så skapar en!

Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️

10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.

• Svar på tråden BIM September 2023
  • Bär

6 dagar kvar till BIM men 2 dagar kvar till cykeldagen jag brukar plussa på och jag känner nada. Inte ett enda tecken.. 
    Har alltid känt något tidigare graviditeter. Svagt illamående, trötthet osv.. Men nu, ingenting.
    Är nog kört denna månad med.. 😔

• Alvedon83
    Macbookpro skrev 2023-09-02 17:08:03 följande:

Bim -3 idag och har testat negativt med ett testa tidigt :( så blev inget gång heller. kände det på mig hela tiden så är ändå ok

Trist😓
  • Alvedon83
    Bär skrev 2023-09-02 17:40:27 följande:

6 dagar kvar till BIM men 2 dagar kvar till cykeldagen jag brukar plussa på och jag känner nada. Inte ett enda tecken.. 
    Har alltid känt något tidigare graviditeter. Svagt illamående, trötthet osv.. Men nu, ingenting.
    Är nog kört denna månad med.. 😔

Förstår känslan, man känner ju sin kropp rätt bra ändå. 
  • EJT
    Sanlin90 skrev 2023-09-02 15:42:27 följande:
    //

Blir så osäker på om jag har haft ägglossning nu när tempen sjönk idag, känner mig jätteledsen.
    slutade med inositolen för 2 dagar sedan då jag trodde jag hft ägglossning?
    Jag beklagar. Känner så väl igen känslan, man blir så ledsen att inte ens "första steget" med ägglossningen tar sig...
  • Sanlin90
    EJT skrev 2023-09-02 19:29:37 följande:
    Jag beklagar. Känner så väl igen känslan, man blir så ledsen att inte ens "första steget" med ägglossningen tar sig...
    ja, det känns så konstigt att ha haft högre temp i 5 dagar sen bara dippar den den 6te men hoppas den går upp igen imorgon och det verkligen varit!
  • fs456
    Fruffe skrev 2023-09-02 11:55:32 följande:

Hej på er!
    håller typ på att tappa det lite. Får inte positivt på mina ägglossningstest?. Har varit låg hela denna cykeln än så länge.. vad kan det bero på? nån som vet? Så ledsamt bara. 

När tar du dem? Fick aldrig positivt när jag körde på morgon urinen med stickor. Bytte till clearblue rosa och började ta mellan 13-16 och får nu alltid utslag samt tempar och det verkar stämma. Testa byt tid och märke?
  • Syskonförsök

Håller tummarna ❤️ tyckte det såg ut på din graf som ägglossning varit så hoppas och tror tempen stiger imorgon igen. 

Sanlin90 skrev 2023-09-02 21:26:07 följande:
    ja, det känns så konstigt att ha haft högre temp i 5 dagar sen bara dippar den den 6te men hoppas den går upp igen imorgon och det verkligen varit!
  • barnlängtan89

Bim +4 idag och jag känner mig illamående och känslosam. 😅 kanske liiiite tidigt för symptom tycker jag. 🤪 

håller tummarna att din temp gick upp idag Sanlin90. 🤞

och ni som har problem med äl-testerna, skulle skippa dem och ha koll tex med tempning istället, upplever det som mindre stressande. ❤️

• Syskonförsök

Äl test visar ju innan ägglossning och temp efter ägglossning varit så det är en dum idé om inte paret i fråga alltid har sex varannan dag eller så! annars missar en ofta ägglossning.

barnlängtan89 skrev 2023-09-03 06:54:58 följande:

Bim +4 idag och jag känner mig illamående och känslosam. 😅 kanske liiiite tidigt för symptom tycker jag. 🤪 

håller tummarna att din temp gick upp idag Sanlin90. 🤞

och ni som har problem med äl-testerna, skulle skippa dem och ha koll tex med tempning istället, upplever det som mindre stressande. ❤️

• Oväntadedrömmen

Bim+2, ingen mens I sikte. Eller ja, jag har haft mensvärk till och från sen bim.  
    Vad gör man nu? Bara väntar eller fortsätta köpa test och testa sig? Tog ett testa tidigt test igår som var negativt.

Svar på tråden BIM September 2023