BIM September 2023
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
6 dagar kvar till BIM men 2 dagar kvar till cykeldagen jag brukar plussa på och jag känner nada. Inte ett enda tecken..
Har alltid känt något tidigare graviditeter. Svagt illamående, trötthet osv.. Men nu, ingenting.
Är nog kört denna månad med.. 😔
Bim -3 idag och har testat negativt med ett testa tidigt :( så blev inget gång heller. kände det på mig hela tiden så är ändå ok
6 dagar kvar till BIM men 2 dagar kvar till cykeldagen jag brukar plussa på och jag känner nada. Inte ett enda tecken..
Har alltid känt något tidigare graviditeter. Svagt illamående, trötthet osv.. Men nu, ingenting.
Är nog kört denna månad med.. 😔
Hej på er!
håller typ på att tappa det lite. Får inte positivt på mina ägglossningstest?. Har varit låg hela denna cykeln än så länge.. vad kan det bero på? nån som vet? Så ledsamt bara.
Håller tummarna ❤️ tyckte det såg ut på din graf som ägglossning varit så hoppas och tror tempen stiger imorgon igen.
Bim +4 idag och jag känner mig illamående och känslosam. 😅 kanske liiiite tidigt för symptom tycker jag. 🤪
håller tummarna att din temp gick upp idag Sanlin90. 🤞
och ni som har problem med äl-testerna, skulle skippa dem och ha koll tex med tempning istället, upplever det som mindre stressande. ❤️
Äl test visar ju innan ägglossning och temp efter ägglossning varit så det är en dum idé om inte paret i fråga alltid har sex varannan dag eller så! annars missar en ofta ägglossning.
Bim +4 idag och jag känner mig illamående och känslosam. 😅 kanske liiiite tidigt för symptom tycker jag. 🤪
håller tummarna att din temp gick upp idag Sanlin90. 🤞
och ni som har problem med äl-testerna, skulle skippa dem och ha koll tex med tempning istället, upplever det som mindre stressande. ❤️
Bim+2, ingen mens I sikte. Eller ja, jag har haft mensvärk till och från sen bim.
Vad gör man nu? Bara väntar eller fortsätta köpa test och testa sig? Tog ett testa tidigt test igår som var negativt.