BIM September 2023
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Negativt test idag med.. Så det är kört denna månad med. Har alltid haft ett synligt plus vid det här laget mina andra 3 graviditeter..
Jag är så besviken.
Mår fortfarande illa idag, bim -2. aldrig mått illa i mina tidigare graviditeter dock (2st Ma och en bebis). fortfarande dov huvudvärk dag 3. kan få migrän ibland men aldrig längre än 1 dygn? Hmmm spännande.
1/9 - Riode - 1:a barnet, 2:a försöket
1/9 - EJT, 2:a barnet, 5:e försöker
2/9 - Lele88, 2:a barnet, 2:a försöket (1:a efter mf)
3/9 - vervik - 3:e barnet, 1:A försöket
3/9 - rooiboste, 2:a barnet, fjärde försöket?
4/9 - TarraL - 1:a barnet, 2:a försöket
5/9 - MacBookPro- 1a barnet, 4e försöket
6/9 - Anelaaa89 - 2:a barnet, 6:e försöket
6/9 - laplusheureuse, 1:a barnet, 1:a försöket
7/9 - hejsan91hejsan, 1a försöket, 2a barnet
7/9 - Potatisbulle, 1:a barnet, 9:e försöket
7-8/9 - Horisonten, 4:e barnet, 2:a försöket
8/9 -Cinapuffen - 4:e barnet, 1:a försöket
8/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF
8/9 - Bodbod - 1:a barnet, 6:e försöket
10/9 - sanlin90- 2a barnet, fördökr 2,5 år.
13/9 - Alvedon83, åttonde försöket efter mf
13/9 - Barnlängtan89, 2:a barnet, 13:e försöket
13/9 - Anonym01082121- 2 :a barnet, 2 :a försöket
16/9 - Fruffe, 2a barnet, 5e försöket
16/9 - Ekis, 4:e barnet, 2 försöket
17/9 - Barbrastreisand, 2a barnet, 12+ försöket
20/9 - Villblimamma98, 1:a barnet 4:e försöket
20/9 - AliciaNN, 1:a barnet, 6:e försöket
20/9 - syskonförsök, 2:a barnet, 5:e försöker efter MF
21/9 - curepenguin, 1:a barnet, 2:a försöket efter MA
22/9 - Malmötjej, 1a barnet, 8e försöket (2a efter MF)
24/9 - 1986, 3:e barnet, 2:a försöket
26-27/9 - EFW, 4:e barnet 3:e försöket
29/9 Oväntadedrömmen 2a barnet, 13e försöket
30/9 MacBookPro, 1a barnet, 5e försöket
Jag känner mig lugnare och ?snällare? idag, inte så arg på min sambo som jag va igår! Hoppas det är positivt!
tog ett cb snabb detektion förut och ser något vagt men litar inte på vaga streck så ska gå o köpa testa tidigt på apoteket sen.
Jag har BIM imorgon och känner absolut ingenting! Men tycker att det känns lite skönt, vill inte känna ev. symtom som får mig att tro att jag är gravid för att sen bli besviken. Hade några ljusrosa/ljusbruna flytningar förra veckan (ÄL+8) och tänkte först att det kunde vara nidblödning, men kom på att kroppen har lurat mig sååå många gånger förut.
Så nu har jag verkligen SLUTAT känna efter! Jag hade blivit jätteglad om plusset kom under de närmsta månaderna, men det är inget jag kan kontrollera. Så jag försöker tänka att det faktiskt inte gör något om det tar längre tid.
Om mensen inte dykt upp på BIM +3 (på lördag) så kommer jag testa, har planerat middag med vänner och vill dricka vin med gott samvete haha.
Jag har BIM imorgon och känner absolut ingenting! Men tycker att det känns lite skönt, vill inte känna ev. symtom som får mig att tro att jag är gravid för att sen bli besviken. Hade några ljusrosa/ljusbruna flytningar förra veckan (ÄL+8) och tänkte först att det kunde vara nidblödning, men kom på att kroppen har lurat mig sååå många gånger förut.
Så nu har jag verkligen SLUTAT känna efter! Jag hade blivit jätteglad om plusset kom under de närmsta månaderna, men det är inget jag kan kontrollera. Så jag försöker tänka att det faktiskt inte gör något om det tar längre tid.
Om mensen inte dykt upp på BIM +3 (på lördag) så kommer jag testa, har planerat middag med vänner och vill dricka vin med gott samvete haha.
Det positiva är ju att vi får stanna i gruppen en stund till 😂😃 Heja oss!
Hmm okej tjejer, nu är det så att jag ska få mens idag men den har inte kommit än. Kan såklart vara sen.
har ju tidigare testat med ett testa tidigt på bim -3 med ett testa tidigt men insåg precis att det var på äl +9. Blir lite pirrig igen, kan det vara så att hoppet fortfarande lever?
har jag inte fått men under arbetsdagen så ska jag testa ikväll.
Migrän kan komma av olika saker, jag får som sagt alltid det precis vid ägglossning och har förstått att det är väldigt vanligt vid hormonell migrän :)
Hmm okej tjejer, nu är det så att jag ska få mens idag men den har inte kommit än. Kan såklart vara sen.
har ju tidigare testat med ett testa tidigt på bim -3 med ett testa tidigt men insåg precis att det var på äl +9. Blir lite pirrig igen, kan det vara så att hoppet fortfarande lever?
har jag inte fått men under arbetsdagen så ska jag testa ikväll.