BIM September 2023
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
EJT vad tråkigt men hopas gynekologen kan hjälpa dig!
Alvedon83 lider med dig, man hoppas ju så mycket :(
jag har fortfarande högre temp, 36,79 idag, har lätt molvärk nu på morgonen, ligger i sången och försöker övertala mig själv att inte ta något test.. är på äl+11
Känner mig otroligt gasig uppblåst och öm runt livmodern typ molvärk. Är det tecken på något?? Är äl +4 och BIM är om 11 dagar
Åh, ta ett, synd det inte idag är det störst odds att det inte är något med tanke på att de flesta graviditeter syns då. Så är det inget idag kan en släppa lite och invänta mens. Håller tummarna!
EJT vad tråkigt men hopas gynekologen kan hjälpa dig!
Alvedon83 lider med dig, man hoppas ju så mycket :(
jag har fortfarande högre temp, 36,79 idag, har lätt molvärk nu på morgonen, ligger i sången och försöker övertala mig själv att inte ta något test.. är på äl+11
Det är nog bara tarmarna! Ägget brukar tidigast fästa dag fem så innan det kan en inte ha symtom på någon graviditet åtminstone:)
Känner mig otroligt gasig uppblåst och öm runt livmodern typ molvärk. Är det tecken på något?? Är äl +4 och BIM är om 11 dagar
Syskonförsök, jag tog ett och typiskt nog tycker jag mig se ett otroooooligt svagt streck, får inte med det på bild ens men tyckte mig se vagt både på det testa tidiga och det vanliga från graviditetskollen, testade ju senast igår em.. typiskt?
nu när jag rest mig och varit uppe känns mitt vänstra ligament väldigt ömt med.
Får du det inte på bild är det troligtvis inget mer än spök 💔 håller dock tummarna
Syskonförsök, jag tog ett och typiskt nog tycker jag mig se ett otroooooligt svagt streck, får inte med det på bild ens men tyckte mig se vagt både på det testa tidiga och det vanliga från graviditetskollen, testade ju senast igår em.. typiskt?
Bim + 2 , fortfarande ingen mens och inget plus
Ska man ge upp testerna nu i Några dagar? känns bara som slöseri på test.
Får hoppas det bara precis är något som börjat synas men får nogninte hoppas för mycket
Fick precis pyttelite, verkligen minimaliskt mycket brunt i en flytning på pappret när jag va på toa men tempen är fortsatt hög så borde ju egentligen inte vara mens än.