BIM September 2023
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Jag fick upp hoppet lite idag, har lite milda kramper men idag är hunöret bättre och jag känner just ingenting som när jag va gravid innan och jag låter hoppet vara högt.
dock nu på kvällen lite ont ena sidan av ryggslutet/bäckenet och den eviga tröttheten.
negativt test idag dock, bara önskestreck, ska försöka att inte testa imorgon!
jag är iaf glad att jag ens haft ägglossning efter typ 10-11 mån troligen, har ju haft lite skumma blödningar men tror faktist inte jag haft ägglossning så kommer fortsätta med i ositolen, jag är även jätteglad att jag har åtminstonde 10 dagar lång lutealfas!
Urk, nu fick jag massa ångest!
Jag onanerade nu under kvällen och efter orgasm fick jag ont i magen. Ungefär som mensvärk. Jag brukar aldrig få det, men har fått det en gång förut och det är när jag var gravid med dottern. Då onanerade jag, men senare, omkring vecka 6. Då fick jag även en liten blödning efter orgasmen.
Nu är jag ju bara på ÄL+9 så jag tänkte att nä, det här var väl bara en slump att jag fick ont i magen efter orgasm nu. Men så gick jag på toa nu och ut har det kommit en blodblandade flytning 😔 Nu känns det som att jag typ orsakat ett litet missfall eller nåt? Fattar ingenting. Eller så satte orgasmen igång mens som ändå är på väg (ska komma här idag eller imorgon), men har inte haft några andra typiska tecken på mens som mensvärk, bäckensmärta osv.
Någon med erfarenhet av ont i livmodern efter orgasm eller blödning efter orgasm? Både under graviditet eller inte?
Man tolkar verkligen in allt i detta läge...
Jag onanerade nu under kvällen och efter orgasm fick jag ont i magen. Ungefär som mensvärk. Jag brukar aldrig få det, men har fått det en gång förut och det är när jag var gravid med dottern. Då onanerade jag, men senare, omkring vecka 6. Då fick jag även en liten blödning efter orgasmen.
Nu är jag ju bara på ÄL+9 så jag tänkte att nä, det här var väl bara en slump att jag fick ont i magen efter orgasm nu. Men så gick jag på toa nu och ut har det kommit en blodblandade flytning 😔 Nu känns det som att jag typ orsakat ett litet missfall eller nåt? Fattar ingenting. Eller så satte orgasmen igång mens som ändå är på väg (ska komma här idag eller imorgon), men har inte haft några andra typiska tecken på mens som mensvärk, bäckensmärta osv.
Någon med erfarenhet av ont i livmodern efter orgasm eller blödning efter orgasm? Både under graviditet eller inte?
Kan omöjligt tänka mig att de hänger ihop utan tänker att man, precis som du säger, är extremt uppmärksam I detta läge och känner ?lite extra?.
Här har mensen inte kommit idag bim+1. Köpte ett testa Tidigt test som gav negativt nu på kvällen. Mensen räknas väl inte som sen om den inte är mer än 5 dagar sen eller nått?
Kan omöjligt tänka mig att de hänger ihop utan tänker att man, precis som du säger, är extremt uppmärksam I detta läge och känner ?lite extra?.
Jag brukar ofta få mens efter sex eller onani om jag har det i dagarna där mensen ska komma. Så visst kan de säkert trigga blödningen lite men du ska inte oroa dig för att det orsakar missfall. Skulle ett ägg ha fastnat så lossar det inte så lätt som en orgasm ❤️
Hej på er.
Har haft en liten välbehövlig paus härifrån, men haft hoppet inne i det sista då jag hade en väldigt stark ÄL och har haft hög och fin temperatur. Men imorse kom mensen ☹️ Ledsen och trött på att bli besviken varje månad. Ska bryta ihop lite och sen ta sikte på ett tionde försök ❤️ Heja er som är kvar!
1/9 - Riode - 1:a barnet, 2:a försöket
1/9 - EJT, 2:a barnet, 5:e försöker
2/9 - Lele88, 2:a barnet, 2:a försöket (1:a efter mf)
3/9 - vervik - 3:e barnet, 1:A försöket
3/9 - rooiboste, 2:a barnet, fjärde försöket?
5/9 - MacBookPro- 1a barnet, 4e försöket
6/9 - Anelaaa89 - 2:a barnet, 6:e försöket
6/9 - laplusheureuse, 1:a barnet, 1:a försöket
7/9 - hejsan91hejsan, 1a försöket, 2a barnet
7/9 - Potatisbulle, 1:a barnet, 9:e försöket
7-8/9 - Horisonten, 4:e barnet, 2:a försöket
8/9 -Cinapuffen - 4:e barnet, 1:a försöket
8/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF
8/9 - Bodbod - 1:a barnet, 6:e försöket
10/9 - sanlin90- 2a barnet, fördökr 2,5 år.
11/9 - Tussilago4, 1: barnet, försökt 1 år
13/9 - Alvedon83, åttonde försöket efter mf
13/9 - Barnlängtan89, 2:a barnet, 13:e försöket
13/9 - Anonym01082121- 2 :a barnet, 2 :a försöket
13/9 - Höst2023, 1:a barnet, 1:a försök
14/9 - Sandtrollet, 4e barnet, 1:a försöket
16/9 - Fruffe, 2a barnet, 5e försöket
16/9 - Ekis, 4:e barnet, 2 försöket
17/9 - Barbrastreisand, 2a barnet, 12+ försöket
20/9 - Villblimamma98, 1:a barnet 4:e försöket
20/9 - AliciaNN, 1:a barnet, 6:e försöket
20/9 - syskonförsök, 2:a barnet, 5:e försöker efter MF
21/9 - curepenguin, 1:a barnet, 2:a försöket efter MA
22/9 - Malmötjej, 1a barnet, 8e försöket (2a efter MF)
24/9 - 1986, 3:e barnet, 2:a försöket
26-27/9 - EFW, 4:e barnet 3:e försöket
29/9 Oväntadedrömmen 2a barnet, 13e försöket
30/9 MacBookPro, 1a barnet, 5e försöket
Tack för stöttning hörni efter min noja om blödning efter orgasm!
Nu sjönk tempen ner till basline imorse så visst är det så att det är mensen som är på G. Den kommer sannolikt under dagen. Vi ses i oktobertråden, suck! Innan dess kommer jag dock ha varit hos privat gynekolog och så får vi se om jag kan få hjälp med min korta lutealfas.