• Bär

BIM September 2023

Såg ingen sån här tråd så skapar en!

Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️

10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.

• Svar på tråden BIM September 2023
  • Sanlin90
    EJT skrev 2023-09-05 18:49:09 följande:
    Jag tänker att det nog kan skilja sig gång till gång hur gravidsymtomen känns! Ibland massa symtom, ibland inga. Jag misstänker ju att jag hade en kemisk graviditet förra månaden (hann dock inte testa) och då hade jag iof exakt samma symtom som när jag var gravid förra gången, men jag vet ju inte om det var så förstås.
    Ja jag sitter ju här och hoppas att det betyder något! Jag fick just den märkligaste flytningen jag haft så hoppas ju nu det betyder något med, känns som man kan hitta hopp i allt..
  • Barbrastreisand

Äl+4 och tiden går såååå sakta.. Hoppas spolningen ger resultat till ett plus. Tar det sig inte nu blir nästa steg att bevaka ägglossning och ta någon form av spruta som får ägget att släppa (typ?) Någon med erfarenhet av denna spruta?

• Syskonförsök

Håller tummarna stenhårt ❤️

Barbrastreisand skrev 2023-09-05 20:41:53 följande:

Äl+4 och tiden går såååå sakta.. Hoppas spolningen ger resultat till ett plus. Tar det sig inte nu blir nästa steg att bevaka ägglossning och ta någon form av spruta som får ägget att släppa (typ?) Någon med erfarenhet av denna spruta?

• Horisonten

Fick ju negativ test igår. Haft svårt och sova 2 dagar vilket skapat huvudvärk och illamående. Somnar tidigt innan 9 för kan inte hålla mig vaken men kan sen inte sova På natten. Blir förtvivlad. Molande värk av och till men ingen mens än. Funderar på och ta test på torsdag men vet inte. Eller vänta bim
     fick ju ändå negativt test på ca bim-5 är de värt och kolla bim-2 eller är de kört när de digitala testa tidigt visa negativt igår?

• Syskonförsök

Kollar du bim-2 brukar ju de flesta få plus så jag skulle absolut testat då. Bim-5 är inte alls lika stor del som får plus på. 

Horisonten skrev 2023-09-05 21:32:09 följande:

Fick ju negativ test igår. Haft svårt och sova 2 dagar vilket skapat huvudvärk och illamående. Somnar tidigt innan 9 för kan inte hålla mig vaken men kan sen inte sova På natten. Blir förtvivlad. Molande värk av och till men ingen mens än. Funderar på och ta test på torsdag men vet inte. Eller vänta bim
     fick ju ändå negativt test på ca bim-5 är de värt och kolla bim-2 eller är de kört när de digitala testa tidigt visa negativt igår?

• Anonym (TarraL)
    Macbookpro skrev 2023-09-05 19:43:03 följande:

Negativt på test men ingen mens än ? hoppas

Samma här! Min mens brukar vara väldigt punktlig och förra månaden hade jag mensvärken från helvetet ett par dagar innan.. Nu känner jag bada och mensen skulle kommit igår 🙄 

• EJT
    Sanlin90 skrev 2023-09-05 19:14:39 följande:
    Ja jag sitter ju här och hoppas att det betyder något! Jag fick just den märkligaste flytningen jag haft så hoppas ju nu det betyder något med, känns som man kan hitta hopp i allt..
    Ja, hög igenkänning på det. Man tolkar in saker i allt verkligen, åt alla olika håll 😎 Och åtminstone jag analyserar alla tidigare cykler hur jag skattat mitt mående då och försöker hitta någon avvikelse i hur det är nu. Haha, man är lite knäpp ☺️
  • Cinapuffen

Jahopp, här kom mensen igår kväll. Så jag hoppar över till oktober. Lycka till allihopa! 😊

• Alvedon83

Blir nog inget den här gången tror jag. Tempen gick ned lite idag på cd 22, förra månaden gick den ned lite cd23 så verkar följa samma mönster. 

Svar på tråden BIM September 2023