BIM September 2023
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Negativt på test men ingen mens än ? hoppas
Äl+4 och tiden går såååå sakta.. Hoppas spolningen ger resultat till ett plus. Tar det sig inte nu blir nästa steg att bevaka ägglossning och ta någon form av spruta som får ägget att släppa (typ?) Någon med erfarenhet av denna spruta?
Håller tummarna stenhårt ❤️
Äl+4 och tiden går såååå sakta.. Hoppas spolningen ger resultat till ett plus. Tar det sig inte nu blir nästa steg att bevaka ägglossning och ta någon form av spruta som får ägget att släppa (typ?) Någon med erfarenhet av denna spruta?
Fick ju negativ test igår. Haft svårt och sova 2 dagar vilket skapat huvudvärk och illamående. Somnar tidigt innan 9 för kan inte hålla mig vaken men kan sen inte sova På natten. Blir förtvivlad. Molande värk av och till men ingen mens än. Funderar på och ta test på torsdag men vet inte. Eller vänta bim
fick ju ändå negativt test på ca bim-5 är de värt och kolla bim-2 eller är de kört när de digitala testa tidigt visa negativt igår?
Kollar du bim-2 brukar ju de flesta få plus så jag skulle absolut testat då. Bim-5 är inte alls lika stor del som får plus på.
Fick ju negativ test igår. Haft svårt och sova 2 dagar vilket skapat huvudvärk och illamående. Somnar tidigt innan 9 för kan inte hålla mig vaken men kan sen inte sova På natten. Blir förtvivlad. Molande värk av och till men ingen mens än. Funderar på och ta test på torsdag men vet inte. Eller vänta bim
fick ju ändå negativt test på ca bim-5 är de värt och kolla bim-2 eller är de kört när de digitala testa tidigt visa negativt igår?
Negativt på test men ingen mens än ? hoppas
Samma här! Min mens brukar vara väldigt punktlig och förra månaden hade jag mensvärken från helvetet ett par dagar innan.. Nu känner jag bada och mensen skulle kommit igår 🙄
Jahopp, här kom mensen igår kväll. Så jag hoppar över till oktober. Lycka till allihopa! 😊
Blir nog inget den här gången tror jag. Tempen gick ned lite idag på cd 22, förra månaden gick den ned lite cd23 så verkar följa samma mönster.