BIM September 2023
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Vad är er erfarenhet av testerna från abblo testa tidigt ?
Tempen droppade imorse och nu kom mensen. Håller tummarna för er andra!! 🤞🏻
Skriver ur mig från listan.
1/9 - Riode - 1:a barnet, 2:a försöket
1/9 - EJT, 2:a barnet, 5:e försöker
2/9 - Lele88, 2:a barnet, 2:a försöket (1:a efter mf)
3/9 - vervik - 3:e barnet, 1:A försöket
3/9 - rooiboste, 2:a barnet, fjärde försöket?
5/9 - MacBookPro- 1a barnet, 4e försöket
6/9 - Anelaaa89 - 2:a barnet, 6:e försöket
6/9 - laplusheureuse, 1:a barnet, 1:a försöket
7/9 - hejsan91hejsan, 1a försöket, 2a barnet
7/9 - Potatisbulle, 1:a barnet, 9:e försöket
7-8/9 - Horisonten, 4:e barnet, 2:a försöket
8/9 -Cinapuffen - 4:e barnet, 1:a försöket
8/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF
8/9 - Bodbod - 1:a barnet, 6:e försöket
10/9 - sanlin90- 2a barnet, fördökr 2,5 år.
11/9 - Tussilago4, 1: barnet, försökt 1 år
13/9 - Alvedon83, åttonde försöket efter mf
13/9 - Barnlängtan89, 2:a barnet, 13:e försöket
13/9 - Anonym01082121- 2 :a barnet, 2 :a försöket
13/9 - Höst2023, 1:a barnet, 1:a försök
16/9 - Fruffe, 2a barnet, 5e försöket
16/9 - Ekis, 4:e barnet, 2 försöket
17/9 - Barbrastreisand, 2a barnet, 12+ försöket
20/9 - Villblimamma98, 1:a barnet 4:e försöket
20/9 - AliciaNN, 1:a barnet, 6:e försöket
20/9 - syskonförsök, 2:a barnet, 5:e försöker efter MF
21/9 - curepenguin, 1:a barnet, 2:a försöket efter MA
22/9 - Malmötjej, 1a barnet, 8e försöket (2a efter MF)
24/9 - 1986, 3:e barnet, 2:a försöket
26-27/9 - EFW, 4:e barnet 3:e försöket
29/9 Oväntadedrömmen 2a barnet, 13e försöket
30/9 MacBookPro, 1a barnet, 5e försöket
Det blir typ alltid ett grått streck men så länge du kör enligt det Natalina skriver med att om de är rosa så är det något så går det bra. Men jag kommer inte köpa igen för trodde det ordentligt grå strecket absolut var ett plus.
Här har mensen kommit. Har hela dagen haft mensvärk så jag mått illa och imorse hade jag lite rosa på pappret och de har ökat. Så räknar med dag ett på cykel. Idag. Så appen räknar med att jag har 26 dagar cykel nu och äl redan på dag 12. Misstänkte ju att mensen skulle komma idag eller imorgon. För tror mer jag har 26-27 dagar cykel. Och misstänker också att jag inte hade någon ägglossning denna månaden så hade på känn att de inte skulle bli och hade inga symptom typ förutom mensvärken som blev mer och mer. Hade ingen äl värk eller ömma bröst där eller trådiga flyttningar. Så varit mycket stress. Så hoppas de lugnar sig.
Så ny tag och försök numer 3. Har alltid innan blivit gravid snabbare, aldrig försökt så länge innan. Dock har jag då haft 2-3 månader utan p-piller/spiral. Denna gången körde vi direkt när spiralen var ute och dessutom är jag äldre väger lite mer och ny partner. Så bara hoppas stress mm är lugnare och nästa månad är våran månad.
Önskar er alla stort lycka till!!!
Här har mensen kommit. Har hela dagen haft mensvärk så jag mått illa och imorse hade jag lite rosa på pappret och de har ökat. Så räknar med dag ett på cykel. Idag. Så appen räknar med att jag har 26 dagar cykel nu och äl redan på dag 12. Misstänkte ju att mensen skulle komma idag eller imorgon. För tror mer jag har 26-27 dagar cykel. Och misstänker också att jag inte hade någon ägglossning denna månaden så hade på känn att de inte skulle bli och hade inga symptom typ förutom mensvärken som blev mer och mer. Hade ingen äl värk eller ömma bröst där eller trådiga flyttningar. Så varit mycket stress. Så hoppas de lugnar sig.
Så ny tag och försök numer 3. Har alltid innan blivit gravid snabbare, aldrig försökt så länge innan. Dock har jag då haft 2-3 månader utan p-piller/spiral. Denna gången körde vi direkt när spiralen var ute och dessutom är jag äldre väger lite mer och ny partner. Så bara hoppas stress mm är lugnare och nästa månad är våran månad.
Önskar er alla stort lycka till!!!