• EFW

BIM September 2023

Hoppar in jag också 😊 Äl Torsdag eller fredag. 
    39 år och har tre barn sedan innan, inga problem då men nu med min ålder och ny man så får vi se om det går att få till en liten. Ny mannen är yngre och har inga barn sedan innan så han är sugen nu 🥰

1/9 - Riode - 1:a barnet, 2:a försöket
    1/9 - EJT, 2:a barnet, 5:e försöker
    1/9- EFW, 4:e barnet 2:a försöket 

3/9 vervik - 3:e barnet, 1:A försöket 
    4/9 - TarraL - 1:a barnet, 2:a försöket
    4/9 - Cinapuffen - 4:e barnet, 1:a försöket
    6/9 - Anelaaa89 - 2:a barnet, 6:e försöket
    7/9 - Potatisbulle, 1:a barnet, 9:e försöket 
    7-8/9 - Horisonten, 4:e barnet, 2:a försöket 
    8/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF
    8/9 - Bodbod - 1:a barnet, 6:e försöket
    13/9 Alvedon83, åttonde försöket efter mf

• EFW
    Horisonten skrev 2023-08-16 23:32:22 följande:

Här är mensen och slut nu. Hade ganska intensiv och mycket men bara 4 dagar istället För 5 skönt ändå. när den väl kommer vill man ju att den försvinner snabbt så man kan börja försöka igen haha. 

detta blir ju vårat andra försök men denna gången har vi de lite lugnare runt oss vilket är skönt och vi kommer inte köra med äl test denna gången. Utan vi kommer köra på sex minst varannan dag och vill vi mer kör vi mer. De är planen. Och jag tänker verkligen verkligen försöka att inte testa förens tidigast 6 september men helst 7-8. Har bim 9. 

vad har ni andra för planer??

Vi kör samma här, eftersom jag är lite äldre så har jag inställningen att söka hjälp om det inte blir något på 6-12 månade 😅 Så jag boostar med hälsosam mat, kosttillskott och allmänt sund livsstil. Sedan har vi har sex typ varje dag (så har vi alltid haft det) händer att det blir nån dag då vi inte har det men tillräckligt ofta för att känna att jag inte behöver hålla koll på när exakt äl är ☺️ Sedan kommer mensen som en klocka, 28 dagar och i bland 27.
    har inga test hemma utan väntar på att mensen ska försvinna 🤩

• EFW

Måste bara skicka en liten extra pepp till er som menar att ni är Avundsjuka och att det är dåligt.
    Jag tycker absolut inte att avundsjuka är fel, det är ju bara som en bekräftelse på att ni verkligen också vill ha en bebis och det finns inget dåligt med det.
    Skulle avundsjukan (jag önskar att jag också) leda till missunnsamhet (jag önskar att de aldrig) så blir det en annan femma.😜 Och jag är kansk säker på att det bara är avund ni känner vilket är samma sak som stark längtan ❤️

• EFW
    summer13 skrev 2023-08-22 09:48:18 följande:
    Tack för peppen! 
    Man känner sig så hemsk och skyldig när man blir avundsjuk så dina ord värmde!  // Hjärta
    Det var så lite så ❤️ 
  • EFW
    Lele88 skrev 2023-08-28 14:22:39 följande:
    //

Äl+10 och ej morgonurin, men tycker jag anar någon skugga på dagens test (underst) om man jämför med gårdagens blanka? 
    Jag som skulle hålla mig till helgen med att testa.. 🙄men den lilla blödning och flytningarna jag haft tre dagar nu fick mig ur balans🙈
    Ååå så spännande, vist anar man ett streck. 😃 Nu blir det nog ännu svårare att vänta till helgen 😂
  • EFW
    Anonym (Hoppas) skrev 2023-08-29 06:23:42 följande:

Tog ett nytt test nu. Tycker inte att det ser starkare ut än igår, men jag ser ett streck nu också. Jag hoppas verkligen inte att det är en kemisk graviditet den här gången också, jag hade det förra månaden och då blev testen bara jättesvaga och sedan negativa.

äl+12 idag så det är fortfarande tidigt. Ser ni någon stegring från igår? var era test starkare än såhär på äl+12? //

Vågar absolut säga grattis 😊🍀
  • EFW
    Lele88 skrev 2023-08-29 06:42:56 följande:
    Det gick inte att hålla sig till helgen.. anade en skugga även idag, så chansade med ett digitalt🥺 Bim- 3 eller 4 idag. (Äl+11 eller 10)
    Nu hoppas man ju bara såå på att detta vill hålla i sig denna gången 🙏🏻
    Men stort Grattis! 🍀😊 gissar att det ena är 25 och det andra från 10?
  • EFW
    Lele88 skrev 2023-08-29 09:36:14 följande:

Tack så mycket fina ni🥰😍 Vågar dock inte helt tro på detta än.. har fortfarande missfallet färskt i minnet, samt denna blödning som kanske eventuellt är nidblödning. Fick lite brunt även idag, hade hoppats på att det skulle ha ebba ut helt nu.. Så nu är det väl bara att vänta och hoppas på att se en stegring om några dagar 🙏🏻 

EFW: Ja, testlagret tror jag är från 10 och veckoindikatorn från 25. Så var inte säker på om det skulle visa något ännu.😊

Förstår det, man kan ju tycka att den som visar från 10 borde vara tydligare streck påminna cb visar possessivt 😅😂 Så verkligen bra med de digitala testen 😍 Nu håller vi tummarna för fler pluss ❤️

• EFW
    Lele88 skrev 2023-08-29 18:33:29 följande:
    Ja, jag tyckte ju att jag såg en skugga på stickan men hade aldrig vart helt säker om jag inte tagit det digitala också. 😅 Är förvånad överlag att jag fått positivt såhär tidigt, bara fått plus efter Bim innan 😮
    Såg att jag skrev lite konstigt men du verkar fatta ändå 😂😃 Bara härligt med tidigt pluss, skönt att slippa vänta ju 👏🏻 Nu håller vi tummarna för fler 😃
  • EFW

Där kom mensen lite för tidigt, räknar med 28 dagar men har senaste två gångerna haft 27 😂 Så ny Bim för mig 26-27/9. Misstänkte dock att den skulle komma då jag kände av äl onsdag för två veckor sedan 😊

1/9 - Riode - 1:a barnet, 2:a försöket
    1/9 - EJT, 2:a barnet, 5:e försöker
    1/9 oväntadedrömmen, 2a barnet, 12e försöket
    2/9 - Lele88, 2:a barnet, 2:a försöket (1:a efter mf)
    3/9 vervik - 3:e barnet, 1:A försöket
    3/9 rooiboste, 2:a barnet, fjärde försöket?
    4/9 - TarraL - 1:a barnet, 2:a försöket
    5/9 - MacBookPro- 1a barnet, 4e försöket
    6/9 - Anelaaa89 - 2:a barnet, 6:e försöket
    6/9 - laplusheureuse, 1:a barnet, 1:a försöket 
    7/9 -Potatisbulle, 1:a barnet, 9:e försöket

7-8/9 - Horisonten, 4:e barnet, 2:a försöket 
    8/9 -Cinapuffen - 4:e barnet, 1:a försöket

8/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF
    8/9 - Bodbod - 1:a barnet, 6:e försöket
    10/9 - sanlin90- 2a barnet, fördökr 2,5 år. 
    13/9 Alvedon83, åttonde försöket efter mf
    13/9 Barnlängtan89, 2:a barnet, 13:e försöket
    13/9Anonym01082121- 2 :a barnet, 2 :a försöket
    16/9 Fruffe, 2a barnet, 5e försöket
    16/9 Ekis, 4:e barnet, 2 försöket
    17/9 Barbrastreisand, 2a barnet, 12+ försöket
    20/9 Villblimamma98, 1:a barnet 4:e försöket
    20/9 AliciaNN, 1:a barnet, 6:e försöket
    20/9 syskonförsök, 2:a barnet, 5:e försöker efter MF
    21/9 curepenguin, 1:a barnet, 2:a försöket efter MA
    22/9 Malmötjej, 1a barnet, 8e försöket (2a efter MF)

24/9 1986, 3:e barnet, 2:a försöket
    26-27/9- EFW, 4:e barnet 3:e försöket

Svar på tråden BIM September 2023