BIM September 2023
Nu kom mensen... Håller tummarna för er andra!
Nu kom mensen... Håller tummarna för er andra!
äntligen positivt ägglossningstest så uppdaterar listan med rätt bim! Tur maken kommer tillbaka från jobbresa i eftermiddag 🌟 denna stegring gick från att knappt vara ett streck igår till detta idag så verkligen snabb stegring! Första ägglossning utan några tillskott av olika former och ägglossning kommer ca cd21.
1/9 - Riode - 1:a barnet, 2:a försöket
1/9 - EJT, 2:a barnet, 5:e försöker
2/9 - Lele88, 2:a barnet, 2:a försöket (1:a efter mf)
3/9 - vervik - 3:e barnet, 1:A försöket
3/9 - rooiboste, 2:a barnet, fjärde försöket?
5/9 - MacBookPro- 1a barnet, 4e försöket
6/9 - Anelaaa89 - 2:a barnet, 6:e försöket
6/9 - laplusheureuse, 1:a barnet, 1:a försöket
7/9 - hejsan91hejsan, 1a försöket, 2a barnet
7/9 - Potatisbulle, 1:a barnet, 9:e försöket
7-8/9 - Horisonten, 4:e barnet, 2:a försöket
8/9 -Cinapuffen - 4:e barnet, 1:a försöket
8/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF
8/9 - Bodbod - 1:a barnet, 6:e försöket
10/9 - sanlin90- 2a barnet, fördökr 2,5 år.
11/9 - Tussilago4, 1: barnet, försökt 1 år
13/9 - Alvedon83, åttonde försöket efter mf
13/9 - Barnlängtan89, 2:a barnet, 13:e försöket
13/9 - Anonym01082121- 2 :a barnet, 2 :a försöket
13/9 - Höst2023, 1:a barnet, 1:a försök
14/9 - Sandtrollet, 4e barnet, 1:a försöket
15/9 - Embarazada, 3:e barnet, 15:e försöket
16/9 - Fruffe, 2a barnet, 5e försöket
16/9 - Ekis, 4:e barnet, 2 försöket
17/9 - Barbrastreisand, 2a barnet, 12+ försöket
20/9 - Villblimamma98, 1:a barnet 4:e försöket
20/9 - AliciaNN, 1:a barnet, 6:e försöket
21/9 - curepenguin, 1:a barnet, 2:a försöket efter MA
22/9 - Malmötjej, 1a barnet, 8e försöket (2a efter MF)
24/9 - 1986, 3:e barnet, 2:a försöket
24/9 - syskonförsök, 2:a barnet, 5:e försöker efter MF
26-27/9 - EFW, 4:e barnet 3:e försöket
27/9 Ailicececilia 1:a barnet 1:a försöket
29/9 Oväntadedrömmen 2a barnet, 13e försöket
30/9 MacBookPro, 1a barnet, 5e försöket
Usch nu har tempen gått långsamt neråt i flera dagar, känns rätt kört att de skulle vara något. 😭😭 jag hade så höga förhoppningar när kurvan började så bra men antar att de kanske är bra att inte vara jättegravid när vi flyttar till nya huset så får fokusera på det istället.
Har ju precis börjat temps med appen flo 😊 Hon säger äl i dag men jag tror mer på i morgon eller onsdag 😂 Här är gårdagen äl test, ska bli spännande att se hur dagens blir då det ökat långsamt hittills 😅 Inga öl flygningar än denna månad heller men har fått molande värk i ena äggstocken iallafall 👏🏻👏🏻
Stavningen är fantastisk så här på morgonen 😂 inte temps utan tempa och inte öl utan äl 🙈
Negativ test idag igen. Har lite känningar på att mensen är på gång så den dyker säkert upp snart. Ajja. då är det bara att ta nya tag. Hur går det för er andra? ❤️
ÄL+10 idag och trots mitt mående i helgen åkte jag iväg på konferens med jobbet. Ångrar det då jag precis fick prata med min chef och säga att jag mår dåligt (sa såklart inte symtomen till henne men är yr, halvt illamående och väldigt väldigt trött). Kom upp på rummet och kunde INTE låta bli att ta ett test.. och jag är gravid?! 😭 Är så glad. Hade ett MA i slutet av juni och detta var försök 3. Nu hoppas jag det går bra hela vägen denna gång!!
Försök 16 medräknat ett missfall och äl+9 idag fick jag detta. Så glad så jag gråter ❤️❤️❤️
//
Grattis till er som fått pluss ❤️🍀
Själv är det Bim om 3-4 dagar och negativt på testa tidigt från testlagret i dag. 😬
Äl+8 idag, tiden går långsamt. Jag har ätit mina tabletter för pmsdn i över 2 veckor nu tror jag och hoppas på att det ska fortsätta kännas okej fram till eventuell mens 🙂
Här blir nog första testet imorgon, med babyplans tidiga test. Jag tycker de har varit bra och har hittills under dessa snart 11månaderna inte fått något spökstreck 🙂
Alla är välkomna till juni tråden❤️ hoppas vi blir fler som plussar nu och anländer ❤️❤️❤️ håller tummarna för alla er som är kvar! Och annars för er andra i oktober ❤️
Hur går det för er med bim i slutet av september? Några symtom?🙂
Här är det symtomlöst bim-5 , lite ont i nedre delen av magen bara, inte riktigt som mensvärk, mer att det känns "tomt", svårt att förklara känslan. Blev minus på testet idag. Men än är det ju inte kört.
Med medicinen och pmdsen känns det ganska lovande. Hittills känns inte livet hopplöst i alla fall. 😁
Hepp, där kom mensen..
Samtidigt som jag fick reda på att min bästa vän är gravid. Fantastiskt glad för hennes skull men vi som vet vi vet hur det också kan kännas.
Vill därför passa på att påminna alla om att inte jämföra sig själv med andra och va snäll mot dig själv och din kropp
Tack för påminnelsen och styrkekramar till dig! ❤️
Hej! :)
Jag har BIM idag den 27/9, äl var den 13/9 (positivt ältest den 12/9).
Tog gravtest som visade negativt varje dag på äl+8 till och med äl+12, sen tog testen slut (duktigt planerat).
Har även kört lite ältester som alla varit blanka, fram till idag då ältestet gav ett hyfsat starkt utslag.
Någon som fått utslag på ältest runt BIM och varit gravid? Eller som fått mens?
Jag försöker få en trea (har två tonåringar så det blir isf en riktig sladdis).
Hej, jag har också bim i dag, äl den 13. Kanske du ska köpa ett graverat så du får veta. Håller tummarna 🤞😊
Min mens kom i morse så nya tag inför BIM oktober. :)
Nu kom lilla tanten, så hoppar över till oktober tråden. Kanske är jag sist kvar? 😅