BIM September 2023
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Äl+1 idag. Mannen kom hem igår så vi hann få till sex en gång. Blir idag också för att säkerställa, sen är det bara att hålla tummarna.
MEN vad knasig jag blir i magen runt äl! Det bubblar och jag behöver gå ofta på toa för nummer 2. Någon mer som har så?!
Hej på er!
håller typ på att tappa det lite. Får inte positivt på mina ägglossningstest?. Har varit låg hela denna cykeln än så länge.. vad kan det bero på? nån som vet? Så ledsamt bara.
Hej på er!
håller typ på att tappa det lite. Får inte positivt på mina ägglossningstest?. Har varit låg hela denna cykeln än så länge.. vad kan det bero på? nån som vet? Så ledsamt bara.
Hur mycket påverkar stress och oro chanserna för att bli gravid?? Har extremt mycket stress ångest och oro just nu i livet. Och känner mig inte gravid och tror absolut inte att jag är de vilket gör mig så sjukt ledsen. Men är de ens någon idé och testa nästa vecka eller bör jag bara spara testen jag har? Har bim runt torsdag fredag skulle jag säga. Appen säger lördag. Hur hade ni tänkt gjort ??
Det är de månader jag inte känt något alls som jag varit grsvid 🥰
Ja skulle nog i så fall ta ett test på BIM-dagen 👍🏼 Håller tummarna för er!
@Fruffe
Får inte heller några positiva äl-test den här mån verkar d som. Superdeppigt.
Förra mån hade jag jättetydligt sekret, tydlig stegring och kortare cykel, och trodde det var för att jag börjat med inositol'... men tydligen inte. Den här cykeln verkar allt va helt kajko trots inositolen :(
Bim -3 idag och har testat negativt med ett testa tidigt :( så blev inget gång heller. kände det på mig hela tiden så är ändå ok