BIM September 2023
1/9 - Riode - 1:a barnet, 2:a försöket
3/9 vervik - 3:e barnet, 1:A försöket
Hoppar också in i tråden ☺️
1/9 - Riode - 1:a barnet, 2:a försöket
För mig verkar det kanske vankas ägglossning. Inte positivt på något test ännu, men fertilt sekret sen igår och jag brukar bara ha det en 3 dagars max när jag går på munkpeppar. Dvs ganska kort fertil period. Så jag tror på kanske positivt äl-test idag eller imorgon och så ägglossning här kommande dagarna då. Hoppas det blir så! Lite skadad sen ägglossningen uteblev förrförra cykeln.
Jag har ju också väldigt oregelbunden cykel och nu tycker jag ägglossning verkar utebli denna månad igen, precis som i juli 😔 Suck!
Men alltså, det svåraste är att jag tycker sperma påverkar mina flytningar typ 2 dagar efter sex:andet. Det blir exakt som äggviteflytningar. Så jag inbillar mig alltid att jag har fertilt sekret, men sen om det dröjer mer än 2 dagar mellan sexandet så inser jag att nehe, det var sperma igen.
Hur är detta för er? ????
Fick igår på Äl +7 lite beige/rosa på pappret vid ett toalettbesök. Idag var det istället lite brunt när jag torkade mig en gång. Haft lite svag molvärk små korta stunder. Nu hoppas jag ju på nidis, men har aldrig haft det innan. Eller kan mensen komma tidigare om kroppen misslyckats att släppa ett ägg? Bim borde inte vara förrän fredag eller lördag om jag går på Äl-test.
Lite konfunderad. Jag tycker mig ha fått positivt på dessa ägglossningstest, men får inte positivt på digitalt test? Dock när detta test var som allra tydligast positivt (imorse) så felade det digitala testet och jag hade redan tömt ut kisset så jag kunde inte ta ett nytt. Så kanske missade jag bara den absoluta toppen med det digitala testet? Jag räknar nog detta näst längst ner (från imorse) som positivt ändå.
Jag har också haft världens molvärk hela dagen, så antar att det är ett gott tecken att ÄL kanske är på G...