BIM September 2023
Anonym (Temp) skrev 2023-08-27 22:12:01 följande:
Testet är inte helt positivt, men väldigt starkt. Beroende på hur lång peak man har så kan ju det där mycket väl vara så nära ett positivt test man kommer, för det är ju lätt att missa den absoluta toppen.
Tack! Det kan vara så att det inte är helt positivt som du säger. Jag tror dock att bilden är något missvisande för resultatet på den näst nedersta är ju gammalt när bilden togs, när det var nytt tyckte jag strecken var exakt lika starka (har aldrig fått ett sånt tydligt positivt test innan, trots ÄL, jag brukar bara lyckas se stegring med starka linjer men ej lika starka som kobtrollstrecket - och ändå brukar det digitala testet ge utslag om jag tar ett så!)
Jag har haft djävulsk (!) mensvärk sen igår em och framförallt kväll. Vaknade även i natt av mensvärken. Så nu verkar ÄL vara på gång i alla fall, känner mig inte så osäker! Bara hoppas att tempen stiger nu och bibehålls. Har lite lätt mensvärk/ömhet i magen kvar nu på morgonen här, och tempen har dippat, så sannolikt ÄL idag...
Nu fick vi till sex igår kväll, och kommer nog inte hinna här på morgonen innan förskola etc (tyvärr), men kanske får bli ett ligg till ikväll fast ägget säkert redan släppt då.