• Vervik

BIM September 2023

Hoppar in här jag med! Har 2 barn sen innan, 12 och 15 år. Är snart 37 och har för drygt 2 år sedan träffat en ny man❤️

Tog ut min spiral i juli, första försöket nu. Kör med ÄL-test och har förhoppningsvis ÄL nu i veckan. BIM 3/9 om jag har kvar min cykel som jag hade innan spiralen☺️

1/9 - Riode - 1:a barnet, 2:a försöket
    3/9 vervik - 3:e barnet, 1:A försöket 
    4/9 - TarraL - 1:a barnet, 2:a försöket
    4/9 - Cinapuffen - 4:e barnet, 1:a försöket
    6/9 - Anelaaa89 - 2:a barnet, 6:e försöket
    7/9 - Potatisbulle, 1:a barnet, 9:e försöket 
    7-8/9 - Horisonten, 4:e barnet, 2:a försöket 
    8/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF
    8/9 - Bodbod - 1:a barnet, 6:e försöket 

• Vervik
    Lele88 skrev 2023-08-30 08:37:54 följande:
    Oväntadedrömmen: Jag förstår.. ibland har man en tydlig känsla i kroppen. Jag fick min känsla i kroppen i helgen som så starkt sa till mig att jag är gravid. Den var så övertydlig att jag trodde jag var skengravid och skulle bli så besviken om jag fick negativt test. Nu är ju nästa steg bara att det ska hålla sig kvar också.. detta är min fjärde graviditet men bara en gång har det gått vägen för mig.🙏🏻
    Jag hoppas att dock att din känsla är fel denna gång eller att det inom snar framtid blir din tur 🍀 🤗

Ni andra där Bim närmar sig till helgen, hur går det för er? När tänker ni testa er och har ni någon känsla i kroppen än?🥰
    Jag har BIM på söndag, men vet inte om jag orkar vänta😅 Tror nog jag ska göra ett test i morgon bitti. Mår illa stora delar av dagen och det har jag gjort vid mina tidigare graviditeter med. Men kan vara önsketänkande????
  • Vervik
    Lele88 skrev 2023-08-31 08:38:40 följande:
    Vervik: Åh så spännande. Hur har det gått?😊🍀

Anonym (TarraL): Oj, 21 dagar låter lite kort ja. Hur lång cykel brukar du ha? Ja Äl+8 är ju väldigt tidigt så du gör nog rätt att vänta några dagar för att få det mer bekräftat. Håller tummarna att mensen håller sig borta i helgen🤗👍🏼
    Testade i morse med CB tidiga test, och står gravid😍😍 
    Men läst så mycket om att de ger falska förhoppningar så vågar inte glädjas än.
  • Vervik
    Lele88 skrev 2023-08-31 10:20:10 följande:
    Vervik: Nämen, titta så fint!😍 Stort grattis!!🤗 Förstår din oro, men varför skulle de testen vara otillförlitliga? Ett positivt test är väl positivt?😊

Vet inte faktiskt men läst att det kan ge falska positiva plus☹️

Har liiite ljusrosa/ljusbruna flytningar så orolig för det med. Men mår illa så det är väl positivt☺️

• Vervik
    barnlängtan89 skrev 2023-08-31 13:10:13 följande:
    Grattis håller alla tummar och tår!! Hjärta Hjärta

Tänker du falska förhoppningar som i kemisk graviditet?
    Ja precis!  Jag är inte så påläst på det, är du det får du gärna berätta mer ☺️❤️
  • Vervik
    Lele88 skrev 2023-08-31 15:35:34 följande:
    Vervik: Tror att du kanske läst om något annat test med streck, att det kan ge spökstreck? Med digitalt behövs ju ingen tolkning, där står det ju gravid eller inte gravid. Har svårt att se att ett digitalt skulle ge fel svar🤗
    Nej är just denna test. Men är väl lite så att man får de svar man googlar på🙄
Svar på tråden BIM September 2023