• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Syskonförsök

Tvivlar oavsett vad läkare sagt idag. Jag tror absolut du var gravid MEN det var säkert en kemisk graviditet, de kan inte se det nu i efterhand men jag tvivlar att testen visade fel. Håller tummarna för nästa gång ❤️

ladylovely skrev 2023-02-17 07:55:42 följande:

Det var inget spök 🥰

• Syskonförsök

Jag är så övertygad om att jag är gravid. Det känns i hela kroppen, jag brukar aldrig ha ömma bröstvårtor innan mens men de är nu ömma sedan ett par dagar. Jag hade ?mensvärk? till tusan ca en vecka efter ägglossning, tempen ser ut att ha haft en implantationsdipp, jag har haft molvärk centrerad i livmodern och stickningar av och till. Körtlarna i brösten är stora och ömma. 

idag tog jag ett digitalt test (3-4 dagar kvar till mens) och den textade så vackert ?inte gravid?. 

Känner mig även denna cykel grundlurad av min kropp. och än mer denna gång eftersom jag faktiskt gick in i cykeln med tanken att det är okej om det går ett par gånger till, de hinner bli nytt år och inte bebis sist på året, vi hinner spara mer pengar etc etc. Men besvikelsen är enorm ändå. Men nu känns det ju kört. Det känns som det tester som står att de är 93-99% sannolikhet på svaret bör ha rätt. Jag är väl helt enkelt skengravid igen. SÅ TRÖTTSAMT Och så less på kroppen som ger andra signaler!

• Elisabeth83

Jag sitter i samma båt. Brösten känns lite annorlunda.. molvärk.. trött.. men digitalt visade inte gravid. Kan du ha haft senare ägglossning?

Syskonförsök skrev 2023-02-23 06:33:37 följande:

Glömde tillägga att det var ett digitalt ultratidigt så det känsliga av dem! 

• Syskonförsök

Positivt utslag på digitalt ägglossningstest lördag 11e och jag tog temp söndag och måndag varav måndag visade rejäl dipp och därefter ökning tisdag i temp så tror minsann ägget släppte måndag. Hade sex söndag dag så missade inte ägglossningen heller. :) så äl + 10 idag bör jag vara. vilket innebär ca 92% sannolikhet enligt testet så ändå väldigt högt!! Så känns kört. :(

Elisabeth83 skrev 2023-02-23 06:40:47 följande:

Jag sitter i samma båt. Brösten känns lite annorlunda.. molvärk.. trött.. men digitalt visade inte gravid. Kan du ha haft senare ägglossning?

• Cykelhjul

Jag förstår hur du känner Syskonkärlek! När är din BIM? Kanske kommer plusset senare

Varje jäkla månad så luras kroppen och man intalar sig "denna gång känns det nog kanske lite annorlunda?" 
    Jag bara går och väntar på att jag kan testa, känns så otroligt långt mellan ÄL och  BIM. Men jag har haft sånt värk i livmodern, äggstockarna och ljumskarna sedan ÄL plus ont i bröstvårtorna (är på ÄL +4/5 ) Men logiken säger att det är en cysta om känns av plus progesteronen som jag är känslig för.

• Sanlin90

Jag är troligen på äl+10 och luras troligen med av min kropp, mådde rysligt illa igår hela dagen, det har redan börjat idag men negativt test. 

• Syskonförsök

Enligt temp och ägglossningstest är jag äl+10! Så bim om 4 dagar. Men testet ska ändå ha 92% från fyra dagar innan? 

Cykelhjul skrev 2023-02-23 07:24:26 följande:

Jag förstår hur du känner Syskonkärlek! När är din BIM? Kanske kommer plusset senare

Varje jäkla månad så luras kroppen och man intalar sig "denna gång känns det nog kanske lite annorlunda?" 
    Jag bara går och väntar på att jag kan testa, känns så otroligt långt mellan ÄL och  BIM. Men jag har haft sånt värk i livmodern, äggstockarna och ljumskarna sedan ÄL plus ont i bröstvårtorna (är på ÄL +4/5 ) Men logiken säger att det är en cysta om känns av plus progesteronen som jag är känslig för.

Svar på tråden BIM februari 2023