• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Sanlin90
    Embarazada skrev 2023-02-21 10:19:40 följande:
    Jag ser tyvärr ingenting? 🤔
    Det syns knappt så jag förstår det!
  • ladylovely

Nu blev jag ställd...

Testade ju positivt i fredags, eller egentligen i torsdags.
    Testat med stickor efter det och sett det öka.

Tog nyss ett vecko cb och då står det .. inte gravid.
    Frågan är nu... Är det för tidigt med sånt test eller har jag råkat ut för missfall igen?! För utspätt urin?

• Sanlin90
    ladylovely skrev 2023-02-21 12:59:37 följande:

Nu blev jag ställd...

Frågan är nu... Är det för tidigt med sånt test eller har jag råkat ut för missfall igen?! För utspätt urin?

Urinen kanske va för utspädd, hoppas verkligen det är så!
  • ladylovely
    Sanlin90 skrev 2023-02-21 13:08:06 följande:
    Urinen kanske va för utspädd, hoppas verkligen det är så!
    Jag hoppas verkligen på det...får testa igen imorgon bitti på morgonurin
  • Embarazada
    ladylovely skrev 2023-02-21 12:59:37 följande:

Nu blev jag ställd...

Men vad märkligt! Jag tycker du definitivt borde fått "Gravid" med ett sånt där starkt streck 🤔

Hur många dagar efter ÄL är du?

• ladylovely
    Embarazada skrev 2023-02-21 14:59:25 följande:

Men vad märkligt! Jag tycker du definitivt borde fått "Gravid" med ett sånt där starkt streck 🤔

Hur många dagar efter ÄL är du?

Bim + 4 är jag idag... 
  • Embarazada
    ladylovely skrev 2023-02-21 15:10:01 följande:
    Bim + 4 är jag idag... 

OK, dessa test ska ju visa med 99% säkerhet på BIM (oavsett om det är morgonurin eller ej).

Tråkigt att säga det men då är det 99% risk att det blivit missfall och du inte är gravid längre. Eller tänker jag jätte fel nu? 

• Embarazada
    Embarazada skrev 2023-02-21 15:20:30 följande:

OK, dessa test ska ju visa med 99% säkerhet på BIM (oavsett om det är morgonurin eller ej).

Tråkigt att säga det men då är det 99% risk att det blivit missfall och du inte är gravid längre. Eller tänker jag jätte fel nu? 

? Du kan testa dig tidigt med Clearblue, redan 4 dagar före beräknad menstruation till förväntad menstruationsdag. 

? Om du testar dig tidigt måste du använda morgonurin för att få en korrekt veckoindikation. 

? Om du testar dig den dag då mensen är beräknad kan du testa dig när som helst under dagen för att få veta om du är gravid. 

• Syskonförsök

ELLER så kanske vi kan säga att hon råkade vara den som fick 1% felmarginalen? 

Prova igen imorgon med morgonurin. Det är olika så nära bim hur hcg är så behöver absolut inte vara missfall. ❤️ får du olika svar igen skulle jag hört av mig till BM för att kolla blodprov om de ser normalt ut. 

Embarazada skrev 2023-02-21 15:23:49 följande:

? Du kan testa dig tidigt med Clearblue, redan 4 dagar före beräknad menstruation till förväntad menstruationsdag. 

? Om du testar dig tidigt måste du använda morgonurin för att få en korrekt veckoindikation. 

? Om du testar dig den dag då mensen är beräknad kan du testa dig när som helst under dagen för att få veta om du är gravid. 

ladylovely skrev 2023-02-21 15:10:01 följande:
    Bim + 4 är jag idag... 
Svar på tråden BIM februari 2023