• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Syskonförsök

Jag har svårt att se något på denna. :/ 

Ellimelli skrev 2023-02-20 15:22:27 följande:

Vill ni hjälpa mig tyda dessa? Är på BIM idag men där är ingen mens i syne. Har varit låghormonare med dem andra men ändå testat pos på bil men oooooerhört svagt. Jag tycker mig se något nu med, men är inte helt säker. 

• Syskonförsök

Åh. Kram ❤️❤️❤️❤️ 
    för mig var mensen sen FEM JÄVLA DAGAR förra cykeln men jag stod i samma situation. Kände mig i tillägg SÅ gravid men ägglossningen måste varit sen trots glad gubbe (alt. så släppte aldrig ägget).

Sanlin90 skrev 2023-02-20 15:16:33 följande:

Jag fick panikattak och dundergrät nyss, dels för jag surade ihop på sambon och dels för jag är så jävla less på kroppen, är på äl+14 två dagar över mens men den kommer inte och jag får inget plus :(

• Sanlin90

Syskonförsök skrev 2023-02-20 15:31:51 följande:

Åh. Kram ❤️❤️❤️❤️ 
    för mig var mensen sen FEM JÄVLA DAGAR förra cykeln men jag stod i samma situation. Kände mig i tillägg SÅ gravid men ägglossningen måste varit sen trots glad gubbe (alt. så släppte aldrig ägget).

Enligt tempen har jag ju ägglossat :( vet inte om jag fick ett svagt plus eller om det är babyplans vanliga spökstreck dock.  Lär väll inte synas på bild
  • t123

Det syns ju absolut något tycker jag! Sen vet jag att de testen är omtalade när det gäller spökstreck men har du fått det förut på dem? Du kanske ska testa med digitalt om inte mensen kommer? 😊

Sanlin90 skrev 2023-02-20 15:40:32 följande:
    Enligt tempen har jag ju ägglossat :( vet inte om jag fick ett svagt plus eller om det är babyplans vanliga spökstreck dock.  Lär väll inte synas på bild
  • Syskonförsök

Jag ser!!! Hoppas! ❤️❤️❤️ men så svagt att i så fall har nog ägget fäst väldigt sent för dig! Ge det någon dag till innan digitalt skulle jag säga! mitt streck på de där testen var mycket tydligare när jag fick gravid 1-2 digitalt!

Sanlin90 skrev 2023-02-20 15:40:32 följande:
  • Masorlin
    Ellimelli skrev 2023-02-20 15:51:55 följande:

Kanske enklare se nu, ser att man inte kan zooma in på hemsidan 🤣🙈

Jag tycker att jag ser något suuupersvagt. Testa imorgon igen! 😁
  • jordgubbsfelle
    Smulan57: åh detta blev jag sugen på att beställa! Vilken hemsida?

vid ÄL denna gång provade jag för första gången d-vitaminboosta 35000 IE så får se om de ger resultat 😊
  • Sanlin90

Jag har fått spök på babyplan innan men inte den här cykeln dom har varit helt blanka!

• Syskonförsök

Alltså om de är något så är det då svaaaaaagt att jag knappt vet vad jag ser!!! Kanske syns mer morgon ❤️ håller tummarna!!

Ellimelli skrev 2023-02-20 15:51:55 följande:

Kanske enklare se nu, ser att man inte kan zooma in på hemsidan 🤣🙈

Svar på tråden BIM februari 2023