• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Sannet
    Sannet skrev 2023-02-20 06:36:28 följande:

Smulan57, ditt ser ju positivt ut!! 😍😍

Här är förvirringen större än igår. Testet idag var negativt, kanske man kunde ana ett streck, men absolut inte i närheten av de föregående två dagarna. Vet inte vad man ska tro.. 
    Inte gravid men att tre tester visade försiktigt?
    Gravid men något knas, kommer om någon dag?
    Gravid men väldigt tidigt missfall? 

Tankarna snurrar och känner mig nästan manisk, rädd, besviken.. 

Försiktigt skulle det inte stå, det skulle stå felaktigt. 😅
  • smulan57

Syskonförsök: du har nog rätt 😂 Tack så mycket!! ❤️ Hänger kvar i tråden och håller tummarna för er andra 🌟

Sannet: Jag förstår förvirringen.. det var helt blankt imorse då alltså eller kunde man ana ett streck? Jag har inget bra svar eller teori tyvärr 😔 

• t123

Här är förvirringen större än igår. Testet idag var negativt, kanske man kunde ana ett streck, men absolut inte i närheten av de föregående två dagarna. Vet inte vad man ska tro.. 

Testa med ett digitalt istället! Skulle bli förvånad om du inte var gravid efter de tester jag sett att du lagt upp! Ditt RFSU är starkare än mitt jag tog samma dag som jag fick 1-2 på digitalt 😊
  • Syskonförsök

Ånej! Jag ska inte ljuga, de kan såklart vara tidigt missfall eller kemisk graviditet som jag fått flera gånger för då har det tyvärr varit precis så :(  men SÅ konstigt? du var inte gravid förra cykeln med tidigt missfall? Då KAN ju hormonerna vara kvar ett par veck?.. så de inte var dem vi trodde var något nu? Eftersom de var så konstig tid i cykeln också menar jag! Nu spekulerar jag

• Syskonförsök

När brukar du få mens efter ägglossning?
    kan ägglossning varit sen eller är du absolut sen?🥰 ibland plussar vissa sent ju men ganska ofta för mig hsr bara mensen varit lite sen så endera inget ägg släppt eller senare ägglossning trots tester🤷🏼?♀️

Sanlin90 skrev 2023-02-20 07:41:04 följande:

Äl+14 fortfarande ingen mens och negativa test

• Sannet

Tack fina ni för era svar! ❤️❤️

Har beställt digitalt, det kommer troligtvis imorgon. Känner rädsla inför att testa, men samtidigt vill man ju. 

Förra cykeln fick jag inget positivt test (gjorde rätt många), så kan inte varit nå missfall där. 

Man vill ju bara veta..  😪 

Brösten har börjat ömma idag. I helgen har jag mått illa och varit yr. 

Ni är så fina!! ❤️❤️❤️

• Syskonförsök

Vi håller tummarna för dig❤️ hcg kan ju gå upp och ner i början så håller tummarna att de bara var en kort dipp!

Sannet skrev 2023-02-20 08:00:41 följande:

Tack fina ni för era svar! ❤️❤️

Har beställt digitalt, det kommer troligtvis imorgon. Känner rädsla inför att testa, men samtidigt vill man ju. 

Förra cykeln fick jag inget positivt test (gjorde rätt många), så kan inte varit nå missfall där. 

Man vill ju bara veta..  😪 

Brösten har börjat ömma idag. I helgen har jag mått illa och varit yr. 

Ni är så fina!! ❤️❤️❤️

• Sanlin90

Tror inte äl kan varit någon annan dag, brukar vörja blöda på dag 12 på natten/morgonen där, tror dippen igår berodde på att jag glömde ta mitt levaxin.. vet inte om jag plussa sent med min dotter, hade inte koll på samma sätt då
  • Syskonförsök

Spännande; ser ju ut som implantaionsdipp 13e med? när gravtestade du senast och vilken känslighet 

Sanlin90 skrev 2023-02-20 08:26:25 följande:

Tror inte äl kan varit någon annan dag, brukar vörja blöda på dag 12 på natten/morgonen där, tror dippen igår berodde på att jag glömde ta mitt levaxin.. vet inte om jag plussa sent med min dotter, hade inte koll på samma sätt då
Svar på tråden BIM februari 2023