• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Syskonförsök

Smulan - de är solklart plus. GRATTIS!! Du behöver absolut inget digitalt!!!

smulan57 skrev 2023-02-19 08:54:30 följande:

😭😭😭😭❤️ vågar inte hoppas på för mycket men känns inte som att jag inbillar mig. 

Enligt app så är det 3 dagar till bim, ÄL +12 så fortfarande tidigt.. Har inga digitala men har en drös stickor i badrumsskåpet så jag får testa imorgonbitti igen. 

Här har resten torkat lite, men vet att man inte ska avläsa efter 5 min: 

• Masorlin

Smulan57: Grattis! Jag testar med graviditetskollens vanliga, det du har där. Är det negativt så är det helt obarmhärtigt vitt, haha! Så det där är solklart positivt i mina ögon! 😍

• t123
    smulan57 skrev 2023-02-19 08:54:30 följande:

😭😭😭😭❤️ vågar inte hoppas på för mycket men känns inte som att jag inbillar mig. 

Enligt app så är det 3 dagar till bim, ÄL +12 så fortfarande tidigt.. Har inga digitala men har en drös stickor i badrumsskåpet så jag får testa imorgonbitti igen. 

Här har resten torkat lite, men vet att man inte ska avläsa efter 5 min: 

Supertydligt plus tycker jag!! Grattis 😍🙌🏻
  • Embarazada

Såhär ser det ut idag för mig. 

• Sanlin90

grattis till er som plussat!

här sjönk tempen imorse så nu är det garanterat kört!

• ladylovely

Embarazada- visst syns det tydligare idag? Jag tycker det ser positivt ut. ☺️

Smulan57- stort grattis och välkommen över till oktober tråden ☺️

• Sannet

Stort GRATTIS till Fröken12 och Smulan57!!!! 😍❤️

Såhär såg mitt test ut imorse. Skarpare än igår. 

• Sannet

Glömde bilder. 😂
    Lite dålig kvalitet här, tydligare IRL. 
  • trefaldigmästareikärlek

God morgon på er och stort grattis till smulan och frufröken!! 
    Jag vaknade med molvärk och en "slemmig" rosa-röd flytning idag, så säkert är mensen på väg här. Är vansinnigt förvirrad då min äggblåsa var 15mm den 3/2 och gyn läkaren sade att det tidigast skulle ske om 7 dgr vid det mötet, dvs runt den 10/2 och jag har inte haft känningar förrän runt 7-8 samt lh-ökning veckan efter 🤦?♀️
    Sexat var 3:e dag från den 6 så tycker vi borde prickat... 
    Igår hade jag blodsmak i munnen hela förmiddagen och mina bröst än allt annat än ömma, ytterst lite känner jag upp mot armhålorna. Har en känsla av att vara gravid men nu när jag fick blod på pappret känns det som en låg chans. 
    En del av mig vill tro på nidblödning men realismen säger att mensen är på g. 
    Nåja, bra att veta hur vi jobbar framöver 😊

• jordgubbsfelle
    STORT GRATTIS Fröken12 och Smulan57 ❤️❤️❤️ så glad för er skull!!

En fråga! Jag hade positiva ÄL-test fyra dagar denna vecka (fast glad gubbe på CB rosa). Mån-Tors Varje morgon. Torsdagkväll försvann gubben och även på vanliga teststickor va de negativt. vilken dag skulle ni säga att min ägglossning skett? 🤔
Svar på tråden BIM februari 2023