• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Oväntadedrömmen

Idag ska jag ha beräknad mens. Jag brukar alltid få det natten till beräknat datum, men hittills ingenting och fortfarande negativt på stickan. Nj är klockan förvisso 04.33 bara.
    Men jag kan inte låta bli att oroa mig. 

Knepig känsla att den här gången oroa sig för att inte få mens och att inte vilja plussa.
    Vet inte hur psyket ska klara ett plus och all oro över vad behandling och röntgen kan ställa till med för ett foster. 

• Syskonförsök

Åh usch❤️ får konstigt nog hoppas mensen kommit för dig nu.❤️❤️

Oväntadedrömmen skrev 2023-02-18 04:36:35 följande:

Idag ska jag ha beräknad mens. Jag brukar alltid få det natten till beräknat datum, men hittills ingenting och fortfarande negativt på stickan. Nj är klockan förvisso 04.33 bara.
    Men jag kan inte låta bli att oroa mig. 

Knepig känsla att den här gången oroa sig för att inte få mens och att inte vilja plussa.
    Vet inte hur psyket ska klara ett plus och all oro över vad behandling och röntgen kan ställa till med för ett foster. 

• Syskonförsök

Hej!

7 dagar kvar till bim och en letar symtom som tusan trots att jag gick in i detta denna månad med en känsla ?äsch, de gör inget om de tar något försök till, vi har inte bråttom?. Tog ett vanligt rfsu test och herregud - varför?!? De är på tok för tidigt 😂 kände mig dum men en är så nyfiken!!! Vill veta DIREKT. Dividerade att ta testa tidigt test men tack och lov stod det till och med att de visar tidigast 6 dagar innan mens ;) haha! 

Har inga direkta känningar som skiljer sig förutom att jag vaknade upp extremt illamående när dottern väckte mig mitt i natten. Men det KAN ju vara det enda glaset vin jag drack, vem vet! Igår hade jag stickningar i livmodern på kvällen som kändes nytt, tidigare har jag mer haft molande värk (när de inte varit något utan bara skengravid). Det är ju OMÖJLIGT att inte hoppas varje cykel. Börjar undra om en snart är psykiskt instabil av allt detta ;) tack för att få ventilera tjejer❤️

• Oväntadedrömmen

Syskonförsök: tack så mycket.
    Tyvärr ingen mens i sikte och inga känningar av den heller.

Försöker tänka att jag haft problem längre än vad jag vetat om (uppenbarligen eftersom jag haft urinvägsinfektion utan att veta om det) och att det har stört ägglossning och därför ingen mens 🙈

Får fortsätta testa mig och hoppas på en ickegraviditet 🙂

• Foodie92

Spännande, tog du test för de är väl BIM idag för dig? Kan ju varit något avvikande

• Syskonförsök

Nämen?? Ingen mens?? Ta test om inte idag så imorgon! Kanske behövdes någon dag till för tester med mindre känslighet??? Abblo är ju ändå från 5, alla andra testa tidigt från 10!!

Sanlin90 skrev 2023-02-18 07:53:56 följande:

Vad är det här nu då?!
  • Sanlin90

Jag väntar med test till imorgon kollade tempen gick upp lite på mensdagen förra månaden med

• Sannet

Dum som är skulle man ?bara prova?.. Babyplans Testa tidigt. Spökstreck??
  • Sanlin90
    Sannet skrev 2023-02-18 09:08:02 följande:

Dum som är skulle man ?bara prova?.. Babyplans Testa tidigt. Spökstreck??
    Jag ser helt klart!
Svar på tråden BIM februari 2023