• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Laura90

Smulan57: Jag har egentligen hoppat över till mars-tråden men kikar in här för att se hur det går för er :) BIM 4/3 och har precis haft ägglossning så nu börjar den eviga väntan! 
    Jag försöker absolut dricka mindre alkohol/koffein och leva hälsosamt men vill inte låta graviditets-jakten ta över hela mitt liv heller. Tror inte det vore hälsosamt i längden för min del.. :( 

• Barbrastreisand

Så kul med mycket aktivitet i tråden! Hänger inte alltid med men försöker läsa ikapp, håller tummarna för er som ska testa igen imorgon :) 

Själv känner man lite ilningar/stickningar från nedre delen av magen. Är bara på äl+4 så tror inte det är något. Men rätt så fascinerande hur man i bebisverkstaden plötsligt får alla tänkbara symtom som man överanalyserar Skrattande

• Frelwi
    Barbrastreisand skrev 2023-02-18 23:33:39 följande:

Så kul med mycket aktivitet i tråden! Hänger inte alltid med men försöker läsa ikapp, håller tummarna för er som ska testa igen imorgon :) 

Själv känner man lite ilningar/stickningar från nedre delen av magen. Är bara på äl+4 så tror inte det är något. Men rätt så fascinerande hur man i bebisverkstaden plötsligt får alla tänkbara symtom som man överanalyserar Skrattande

Samma här. Är på ÄL+6 och idag har det börjat sticka och dra i livmodertrakten. Är säkert inget men man känner ju efter och letar efter tecken.. Kommer bli en lååång väntan de kommande dagarna tills jag kanske vågar mig på att testa Glad

• Frufröken12

Plussade idag!! Haft en så dålig känsla hela månaden och var inte hemma över BIM så därför testade jag inte förens idag BIM +3. 
    Förutom en känsla av att mensen är på gång har jag noll symtom så trodde det verkligen inte. Men så här var det min senaste graviditet också när jag tänker efter.

• Oväntadedrömmen
    Frufröken12 skrev 2023-02-19 06:51:23 följande:

Plussade idag!! Haft en så dålig känsla hela månaden och var inte hemma över BIM så därför testade jag inte förens idag BIM +3. 
    Förutom en känsla av att mensen är på gång har jag noll symtom så trodde det verkligen inte. Men så här var det min senaste graviditet också när jag tänker efter.

Men vad roligt. Grattis! 😁
  • smulan57

Tog nytt test idag, Graviditetskollens vanliga. 
    Jag ser något?!?! 

Testade ett RFSU också i samma urin: 

• Syskonförsök

Men ja!!! Jag vågade inte notera något på gårdagens bilder för de var såååååå vagt!! men dessa ser jag på😍😍😍🌟 hur många dagar innan bim är det?? Digitalt visar säkert imorgon på morgonurin (om du inte har kvar urinet nu och ska testa med digitalt på de med!)

smulan57 skrev 2023-02-19 08:35:35 följande:

Tog nytt test idag, Graviditetskollens vanliga. 
    Jag ser något?!?! 

Testade ett RFSU också i samma urin: 

• smulan57
    Syskonförsök skrev 2023-02-19 08:49:25 följande:

Men ja!!! Jag vågade inte notera något på gårdagens bilder för de var såååååå vagt!! men dessa ser jag på😍😍😍🌟 hur många dagar innan bim är det?? Digitalt visar säkert imorgon på morgonurin (om du inte har kvar urinet nu och ska testa med digitalt på de med!)

😭😭😭😭❤️ vågar inte hoppas på för mycket men känns inte som att jag inbillar mig. 

Enligt app så är det 3 dagar till bim, ÄL +12 så fortfarande tidigt.. Har inga digitala men har en drös stickor i badrumsskåpet så jag får testa imorgonbitti igen. 

Här har resten torkat lite, men vet att man inte ska avläsa efter 5 min: 

• Syskonförsök

Grattis Frufröken 12 och vågar mig även på ett grattis till Smulan57 ❤️❤️❤️

Fler som testat idag? Jag tog ett testa tidigt clearblue trots att de är 6-7 dagar kvar till mens😂👋🏼 de är något fel på mig, test beroende. ;) såklart ingen tillstymmelse till plus. Men tycker jag känner annorlunda denna gång (men så har jag känt förr.) men MYCKET motvärk till den nivån att de redan nu känns som mensvärk och ömma bröstvårtor kom igår kväll, något jag aldrig brukar ha. En hoppas ju! :)

Svar på tråden BIM februari 2023