• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Syskonförsök

Men oj så spännande? eller irriterande beroende på ;)
    då borde ägget släppt tisdag eller onsdag så du borde ju vara som mest äl + 4 till och med? när började du äl-testa? Kan äl varit väldigt tidigt så den glada gubben reagerade på grav hormoner redan i måndags?? Nu spånar jag men de ska ju vara ännu mer känsliga för hcg än gravtest?

Sannet skrev 2023-02-18 11:18:40 följande:

Syskonförsök: Fick glad smiley på CB äl-test (det lila avancerade) i måndags. Däremot dök det upp poff från att haft så gott som blanka tester (RFSU) dagarna innan. 

Jag är så oerhört förvirrad!! 😣

• Sannet
    Syskonförsök skrev 2023-02-18 11:22:26 följande:

Men oj så spännande? eller irriterande beroende på ;)
    då borde ägget släppt tisdag eller onsdag så du borde ju vara som mest äl + 4 till och med? när började du äl-testa? Kan äl varit väldigt tidigt så den glada gubben reagerade på grav hormoner redan i måndags?? Nu spånar jag men de ska ju vara ännu mer känsliga för hcg än gravtest?

Haha ja jag vet inte vad man ska tycka 😂
    Jag började testa lite sporadiskt den 8/2, men har då varit negativa (väldigt svaga streck) för att sen i söndags vara typ blankt Och fullt utlslag på måndagen. 

Blir verkligen inte klok!! 😂

• Syskonförsök

Väldigt spännande? vi får nog bara vänta och se! Prova imorgon igen 👋🏼

Sannet skrev 2023-02-18 11:47:20 följande:

Haha ja jag vet inte vad man ska tycka 😂
    Jag började testa lite sporadiskt den 8/2, men har då varit negativa (väldigt svaga streck) för att sen i söndags vara typ blankt Och fullt utlslag på måndagen. 

Blir verkligen inte klok!! 😂

• Sannet
    Syskonförsök skrev 2023-02-18 11:54:57 följande:

Väldigt spännande? vi får nog bara vänta och se! Prova imorgon igen 👋🏼

Ja det är nog det enda att göra. 😅 Tack för du tog dig tid att svara ❤️

Ha en fin lördag alla underbara här inne 😍
  • Sannet

Embarzada: Ser fortfarande ett streck på ditt. 

Mitt ser exakt likadant ut nu när det torkat. Dålig kvalitet på bilden, kanske inte syns nåt. 

• Syskonförsök

Bara för intresse skull så använde jag just de där testen når jag plussade med min dotter. Plussar då bim -4 och de såg ut så här. Fick ?gravid 1-2? på samma urin Med ett digitalt clearblue. 

Sannet skrev 2023-02-18 12:07:47 följande:

Embarzada: Ser fortfarande ett streck på ditt. 

Mitt ser exakt likadant ut nu när det torkat. Dålig kvalitet på bilden, kanske inte syns nåt. 

• Syskonförsök
    Syskonförsök skrev 2023-02-18 12:26:00 följande:

Bara för intresse skull så använde jag just de där testen når jag plussade med min dotter. Plussar då bim -4 och de såg ut så här. Fick ?gravid 1-2? på samma urin Med ett digitalt clearblue. 

blev ofantligt dålig kvalité på bilden, här är ett till försök 
  • Sannet

Wow!!! Kul information! 😍 Ger lite faktiskt lite hopp 🥺

Syskonförsök skrev 2023-02-18 12:27:57 följande:

blev ofantligt dålig kvalité på bilden, här är ett till försök 
  • smulan57

Länge sedan jag var aktiv i tråden. Försöker hålla en låg profil innan BIM för att hålla mig någorlunda lugn hehe. 

Sitter med lite dåligt samvete.. har haft tre vita veckor nu när det varit ÄL osv, har BIM i början av nästa vecka. Var igår ute, drack lite vin till maten och någon öl ute på krogen med vänner.. 
    Har snart försökt i 1 år, svårt att pausa hela sitt liv för att göra allt man kan för att få det efterlängtade plusset. Samtidigt så är jag orolig att det ska vara ännu ett negativt test, och att ?det är mitt fel? att jag inte lyckas hålla en så ?sund? livsstil som möjligt.. 

Läser ofta att man bör lägga om sin livsstil för att öka chanserna men känner att jag inte gör nog.. Någon som känner igen sig? 

• smulan57

Kan tillägga att jag har fruktansvärt ömma bröst - kan ju också vara att mensen är påväg. 

Är sugen på syrlig mat och frukt men kan ju vara hormonell, borde vara för tidigt med eventuella gravidcravings vid ÄL +11

Svar på tråden BIM februari 2023