• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Syskonförsök

Tack❤️❤️ håller tummarna att det är ett gott tecken!

smulan57 skrev 2023-02-19 13:41:24 följande:
    Känner verkligen igen mig! Har varit förstoppad och kände liknande värk som den du beskriver förra veckan, typ som mensvärk men ändå inte. Fick ömma bröst för två dagar sedan och känt mig allmänt varm och febrig nu innan BIM. Håller tummarna för dig 😍
  • trefaldigmästareikärlek

Fick nu mer blod på pappret men det var JÄTTEslemmig klarröd liten blödning? Förlåt för beskrivningen, men vadan detta? Tänk typ äggviteflytning fast en blodig sån. Har aldrig haft så vid mens. Den är inte klumpig men seg snarare. Inputs/förslag? 

• Sanlin90

Hoppas för er tjejer!! Håller alla mina tummar!

jag fattar inte vad som händer här, jag borde fått mens senast igår men fortfarande ingen och tempen går som en jojjo.

• smulan57
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-02-19 14:21:03 följande:

Fick nu mer blod på pappret men det var JÄTTEslemmig klarröd liten blödning? Förlåt för beskrivningen, men vadan detta? Tänk typ äggviteflytning fast en blodig sån. Har aldrig haft så vid mens. Den är inte klumpig men seg snarare. Inputs/förslag? 

Förlåt men är lite ouppdaterad! :) Såg på listan att du hade BIM 14/2- är detta den första blödningen du haft nu imorse denna cykel? 

Har uppdaterat min bim (var hos gyn 3/2 där äl ej hade skett, en äggblåsa var på 15mm) så eg har jag INGEN ANING om när jag har bim. Läkaren sa att äl borde ske ca 7-10 dgr efter besöket så äl har troligtvis skett mellan 7-13 vilket då innebär bim 21-28 🤦?♀️

• smulan57

Jag förstår! Är så snurrigt när man ej har koll på ÄL.. jag gick runt och trodde i flera månader att jag hade ÄL på dag 14 men själva verket snarare kring dag 18.. 

Är det mycket blod när du torkar dig? Är ju märkligt om det är mensen som kommer tidigt också?? 

Jo det är riktigt bökigt.. 🤦?♀️ Har tydligen solklara pcos äggstockar med tydliga pärlband med många omogna äggblåsor. 
    Är verkligt inte likt mens, det är så,"slemmigt". Börjar fundera om det kan vara en cysta som spruckit men den smärtan misstänker jag hade varit bättre än den molvärk jag haft senaste dagarna. 
    Skulle säga att mängden är max en tsk som kommit. Det som gör mig mest förvirrad är konsistensen

• ladylovely
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-02-19 15:29:21 följande:

Jo det är riktigt bökigt.. 🤦?♀️ Har tydligen solklara pcos äggstockar med tydliga pärlband med många omogna äggblåsor. 
    Är verkligt inte likt mens, det är så,"slemmigt". Börjar fundera om det kan vara en cysta som spruckit men den smärtan misstänker jag hade varit bättre än den molvärk jag haft senaste dagarna. 
    Skulle säga att mängden är max en tsk som kommit. Det som gör mig mest förvirrad är konsistensen

Jag hade liknande blödning 2 dagar förra cykeln, den cykeln som bara blev 16 dagar. Det kan ju även vara en nidblödning? Men håller helt klart med om att man blir förvirrad 
  • smulan57

Ligger i soffan och funderar på att hålla mig två timmar till från att kissa, har ändå en massa test hemma.. har fortfarande inte smält det svaaaga testen från imorse. Man har drömt om detta ögonblick och nu är det som att jag inte vågar tro på det förrän jag gått över BIM 

• Syskonförsök

Glömde svara dig Imorse! Men alltså jag FATTAR INTE när du kunnat haft ägglossning och det är så extremt mystiskt 😂 KAN ägget ens fästa innan dag 4-5? De borde vara fysiskt omöjligt att plussa äl+4/5 som du gjort??😂 men de är ju ett streck! Enda logiska måste varit att du ändå hade ägglossning tidigare🤷🏼?♀️ 

oavsett denna mystik så ser det ju positivt ut! spännande om du tog ett digitalt, känns som de borde säga gravid 1-2???

Sannet skrev 2023-02-19 10:32:50 följande:

Glömde bilder. 😂
    Lite dålig kvalitet här, tydligare IRL. 
Svar på tråden BIM februari 2023