• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Masorlin

Syskonförsök: det kom inom tid! På bilden har det hunnit torka dock. Den som det syns på är morgonurin och den den andra är typ en timme efter för att jag var fett nyfiken, haha! Men har aldrig fått spökstreck på dessa tidigare. De brukar vara taskigt vita hur mycket man än kollar. :P Men ska testa igen imorgon (och troligtvis varje dag fram till BIM på fredag, haha).

• Syskonförsök

då är jag nästan helt övertygad om att de är positivt😍🥰🥰🌟 vågar mig på ett grattis! skicka bild på morgondagens sen så är det säkert än tydligare! kan nästan garantera att de redan syns på digitalt med om du har det hemma att ta imorgon ;) de där testen är väl känslighet på 25? 

Masorlin skrev 2023-02-20 11:17:04 följande:

Syskonförsök: det kom inom tid! På bilden har det hunnit torka dock. Den som det syns på är morgonurin och den den andra är typ en timme efter för att jag var fett nyfiken, haha! Men har aldrig fått spökstreck på dessa tidigare. De brukar vara taskigt vita hur mycket man än kollar. :P Men ska testa igen imorgon (och troligtvis varje dag fram till BIM på fredag, haha).

• hopemalin

Hej Och glad måndag till er ! 🤗
    Jag har aldrig använt mig av temp när det kommer till ägglossning / mens / graviditetsönskan, men vet att jag 
    vanligtvis ligger på 36-36,5.
    Tog tempen (örat) nyss här på jobbet, och det visade 37,2 höger och 37,1 vänster.

Ni som brukar temp och har koll på det, brukar det ligga så innan mens?
    Har BIM om ca 5 dagar ☺️

• Syskonförsök

Hej!

Temp är ju helt individuellt så svårt att säga mycket om och egentligen är det bara basaltemp som en ska mäta :) men min temp är också högre än normalt nu och gick upp  mer idag! Dock har det hänt tidigare månader också när de inte varit något så tar det inte helt säkert ;) enda annars med temp är att de sänks innan eller Direkt efter mensen kommer. 

hopemalin skrev 2023-02-20 12:02:44 följande:

Jag har aldrig använt mig av temp när det kommer till ägglossning / mens / graviditetsönskan, men vet att jag 
    Tog tempen (örat) nyss här på jobbet, och det visade 37,2 höger och 37,1 vänster.

Har BIM om ca 5 dagar ☺️

• trefaldigmästareikärlek

Här kom mensen iallafall ✊Första månaden med NC så det blir skönt att ha något "nytt" att sikta mot. Någon som kan länka till bim mars gruppen? Nu siktar vi på försök nummer 8/9 👏😊

• Laura90
    hopemalin skrev 2023-02-20 12:02:44 följande:

Har BIM om ca 5 dagar ☺️

Här är min tempkurva med Natural Cycles denna månad! Det är viktigt att din termometer visar 2 decimaler och att du mäter det första du gör på morgonen, gärna samma tid varje dag. Innan ägglossning denna cykel låg jag kring 36,35. Efter ägglossning kring 36,6 så det är små mariginaler.

• Masorlin

Syskonförsök: Ja de har en känslighet på 25. Kanske fixar ett digitalt, annars har jag typ 18st vanliga kvar att "hetstesta" med, haha, kanske förbrukar några sådana till innan jag kostar på mig något digitalt. Uppdaterar imorgon! 😁

• Masorlin

Sorry att jag spammar tråden, haha! Insåg att jag blandat ihop de två testen på förra bilden och att det som det syntes tydligast på var det andra jag tog idag. Blev därför galet nyfiken och var tvungen att ta ett till. Mycket tydligare och supertydligt att det är färg och inte bara skugga! Så från natturin till nu så har det stegrats så mycket, haha! Så j*vla glad just nu! Hoppas lilla fröet håller sig kvar bara! 😀

Svar på tråden BIM februari 2023