• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Masorlin

Elisabeth83: jag tycker jag ser något där ändå, även om det är väldigt svagt. Ta ett nytt lite senare om du har som du kan sanda med. :P 

Sanlin90: Känns ju som det är något på gång i din kropp! Skulle du testa igen imorgon? :)

• hopemalin

Jag har BIM på lördag, eventuellt söndag på grund av min virriga cykel. Tog ett test imorse Cb digitalt ultratidigt, men det var negativt såklart. Haha. Tror inte längre det blir något denna månad tyvärr. Hade hoppats  ☺️ ❤️

• Sannet

Morgonens tester såg ut såhär. 

Strecket på Babyplans kom direkt. (Vanligt test, inte deras tidiga). På det från CB kan man ana något, men är osäker?

• Syskonförsök

Babyplan syns ju mycket!! Tokigt att CB inte syns?? Jag ser inget där? jag skulle faktiskt ta ett digitalt om jag var du för att få svart på vitt 

Sannet skrev 2023-02-21 08:29:18 följande:

Morgonens tester såg ut såhär. 

Strecket på Babyplans kom direkt. (Vanligt test, inte deras tidiga). På det från CB kan man ana något, men är osäker?

• Sanlin90

Sannet jag ser helt klart på babyplan!

jag funderar på om jag hade äl senare vid den dippen på cd 37, en som fråga om det i temp tråden och vi hade ju magsjuka cd 29-35

• Sannet

Syskonförsök: Ja Babyplan var väldigt tydligt irl, det syntes direkt. 😳
    Tog ett digitalt igår (vanligt CB som visar veckor), men där stod det så fint ?Inte gravid? 😣 

Det som stör mig är att det syntes något svagt på dagens CB. Lirkade lite med en bild, se nedan. 

• Sannet

Man kan ju ana ett streck! 😍 

Sanlin90 skrev 2023-02-21 09:43:18 följande:

Kan ju va allt från äl+8-15
    kunde inte hålla mig ju :/
  • Embarazada
    Sanlin90 skrev 2023-02-21 09:43:18 följande:
    Kan ju va allt från äl+8-15
    kunde inte hålla mig ju :/
    Jag ser tyvärr ingenting? 🤔
Svar på tråden BIM februari 2023