• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Sannet

Elisabeth83 & Syskonförsök: Vet inte vad man ska våga tro 🥺❤️ Vill ju hoppas, men vågar inte för jag är så rädd att bli besviken. BIM -4 eller 5 idag. 
    Känt mig lite lustig och annorlunda de senaste dagarna jämfört med andra cykler. Mått illa, yr, stickningar i livmodern. Idag som först lite vad man skulle kunna anta som mensvärk, men inte alls som de andra cyklerna. Ömma bröst. 

• Embarazada
    ladylovely skrev 2023-02-21 13:19:51 följande:
    Jag hoppas verkligen på det...får testa igen imorgon bitti på morgonurin

Hur gick det idag? Hjärta

• Embarazada
    Embarazada skrev 2023-02-22 08:03:38 följande:

Hur gick det idag? Hjärta

Åh, såg nu att du redan hade svarat. Beklagar Rynkar på näsanHjärta
  • ladylovely
    Barbrastreisand skrev 2023-02-21 22:19:15 följande:
    Det du säger ang cystor, hur säkert är det? Utsöndrar som hcg? Har aldrig hört det tidigare nämligen och blev väldigt nyfiken!
    Googla på cysta och falska graviditetstest kommer det upp. Det kan även bli falska resultat för att man är är förstadiet av klimakteriet. 
  • Syskonförsök

Tror absolut det redan nu syns på digitalt om de är det du är orolig för!

Grattis😍

Andromeda326 skrev 2023-02-22 07:18:47 följande:

Så sjukt, vi började försöka i juli och nu ser det ut att bli något äntligen. Bim-6 men har känt mig så skum så tog ett test och där fanns två streck!

Slutar testa i veckan nu och tar ett digitalt test på söndag Hjärta
  • Syskonförsök

Stirrat mig blind på ditt lilla streck på RFSU testet du lagt upp tidigare! Att det lilla lilla på RFSU var redan 1-2 på digitalt! Ångrar att jag inte tog digitalt imorse nästan. Mitt lilla streck var väldigt likt ditt! Hoppas de är tydligare imorgon så blir det digitalt ❤️

t123 skrev 2023-02-20 21:17:09 följande:
    Ja, för en vecka sedan precis idag! Kan lägga in en bild, det var extremt svagt. Fick alltså 1-2 i samma urin då. Negativt dagen innan, men tre dagar senare fick jag 2-3 veckor på digitalt så det gick snabbt framåt 😅
  • t123
    Syskonförsök skrev 2023-02-22 12:50:09 följande:

Stirrat mig blind på ditt lilla streck på RFSU testet du lagt upp tidigare! Att det lilla lilla på RFSU var redan 1-2 på digitalt! Ångrar att jag inte tog digitalt imorse nästan. Mitt lilla streck var väldigt likt ditt! Hoppas de är tydligare imorgon så blir det digitalt ❤️

Åh ja men gör det imorgon! MEN för mig gick det inte vägen tyvärr, vet inte om det extremt svaga strecket har med det att göra eller ej förstås, men ändå! Några dagar senare fick jag ju 2-3 på digitalt, men i måndags fick jag en liten blödning, knappt synlig. Igår ingenting men idag desto mer, och testet visar Inte gravid. Känns helt okej, jag hade inte riktigt hunnit ta till mig det och det känns skönt att hormonerna verkar vara på god väg ur kroppen såhär snabbt! Nytt försök i mars ☺️

Men är så spänd på att se om det blir positivt för dig! Så uppdatera gärna 😍
  • Sanlin90

Så tråkigt att se att det inte gick vägen för två av er :(

Jag har haft molvärk och illamående idag men negativa test :(

• Syskonförsök

Men nej vad tråkigt att höra! ❤️ 

t123 skrev 2023-02-22 13:47:47 följande:
    Åh ja men gör det imorgon! MEN för mig gick det inte vägen tyvärr, vet inte om det extremt svaga strecket har med det att göra eller ej förstås, men ändå! Några dagar senare fick jag ju 2-3 på digitalt, men i måndags fick jag en liten blödning, knappt synlig. Igår ingenting men idag desto mer, och testet visar Inte gravid. Känns helt okej, jag hade inte riktigt hunnit ta till mig det och det känns skönt att hormonerna verkar vara på god väg ur kroppen såhär snabbt! Nytt försök i mars ☺️

Men är så spänd på att se om det blir positivt för dig! Så uppdatera gärna 😍
  • ladylovely

Varit på akuten sedan kl 16 och kollat upp iom att jag inte fått nån blödning än.. fick bastning att jag testat för tidigt. Testa inte tidigt och många gånger nästa gång sa gynläkaren. 😏
    Vul visade ingen graviditet överhuvudtaget.  Hinnan var 5 mm tjock. Så trots positiva test fanns ingenting...
    Så de bollade vidare mig till hc imorgon, blir blodtrycksmedicin för min del. Skyhögt tryck. Samt har tiden kvar på gyn till veckan. 

Svar på tråden BIM februari 2023