• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Sannet

Syskonförsök: Intressant läsning, det har jag aldrig hört! 

Så svårt att förklara, det var inte inkapslat i den lilla klumpen (klumpen va max 3 mm i omkrets). Vill bara lägga upp bild, men vill bespara er det. 😂

• Syskonförsök

Haha!

Sannet skrev 2023-02-23 18:00:20 följande:

Syskonförsök: Intressant läsning, det har jag aldrig hört! 

Så svårt att förklara, det var inte inkapslat i den lilla klumpen (klumpen va max 3 mm i omkrets). Vill bara lägga upp bild, men vill bespara er det. 😂

• Barbrastreisand
    Syskonförsök skrev 2023-02-23 05:56:26 följande:

Jag är så övertygad om att jag är gravid. Det känns i hela kroppen, jag brukar aldrig ha ömma bröstvårtor innan mens men de är nu ömma sedan ett par dagar. Jag hade ?mensvärk? till tusan ca en vecka efter ägglossning, tempen ser ut att ha haft en implantationsdipp, jag har haft molvärk centrerad i livmodern och stickningar av och till. Körtlarna i brösten är stora och ömma. 

idag tog jag ett digitalt test (3-4 dagar kvar till mens) och den textade så vackert ?inte gravid?. 

Känner mig även denna cykel grundlurad av min kropp. och än mer denna gång eftersom jag faktiskt gick in i cykeln med tanken att det är okej om det går ett par gånger till, de hinner bli nytt år och inte bebis sist på året, vi hinner spara mer pengar etc etc. Men besvikelsen är enorm ändå. Men nu känns det ju kört. Det känns som det tester som står att de är 93-99% sannolikhet på svaret bör ha rätt. Jag är väl helt enkelt skengravid igen. SÅ TRÖTTSAMT Och så less på kroppen som ger andra signaler!

Kunde varit jag som skrivit, känner så igen mig! Vi är inne på försök 10 och många gånger har kroppen spelat spratt.. mina bröst är ömma denna cykel, men har en känsla att det inte tog sig denna gång heller.. imorgon är det äl+10 för min del och även testdag! 
  • Sannet
    Barbrastreisand skrev 2023-02-23 19:01:00 följande:
    Kunde varit jag som skrivit, känner så igen mig! Vi är inne på försök 10 och många gånger har kroppen spelat spratt.. mina bröst är ömma denna cykel, men har en känsla att det inte tog sig denna gång heller.. imorgon är det äl+10 för min del och även testdag! 
    Håller tummarna! ❤️
  • Syskonförsök

Åh! Detta är försök 10 för oss med för syskon 🥺❤️ heja oss och hoppas tusan våra kroppar sluta spela spratt och det är vår tur! Låt mig veta hur det går imorgon ❤️ jag provar nog nästa gång lördag om jag inte orkar hålla mig till att se om mensen kommer eller inte kommer! 

Barbrastreisand skrev 2023-02-23 19:01:00 följande:
  • Barbrastreisand
    Sannet skrev 2023-02-23 19:24:58 följande:
    Håller tummarna! ❤️
    Tack!!Hjärta
    Syskonförsök skrev 2023-02-23 19:33:27 följande:

Åh! Detta är försök 10 för oss med för syskon 🥺❤️ heja oss och hoppas tusan våra kroppar sluta spela spratt och det är vår tur! Låt mig veta hur det går imorgon ❤️ jag provar nog nästa gång lördag om jag inte orkar hålla mig till att se om mensen kommer eller inte kommer! 

Åh❤️ Vi försöker också få syskon till vår 2,5åring. Hur gammal/gamla är ditt? När är din bim? (Lite lat för att leta upp listan). Håller tummarna för oss, jag uppdaterar imorgon{#emotions_dlg.flower} 

• Swn

Syskonförsök: jag kunde inte citera. Det är vanliga test från testlagret, inte testa tidligt. 

Elisabeth83: jag ser streck på dina med! Spännande! När har du BIM? 

• Sanlin90
    Vi har oxå en snart 2,5 åring och försöker med syskon, har försökt sen april 2021 men 2021 hade jag bara mens i juli och oktober sen kom den inte igen förrän sptember 2022 men kommit relativt ?regelbundet? sedan dess. 
  • Kazi2

Grattis alla!! 🥰

Flera negativa test har det blivit här. Ska ha bim på lördag. Inga test kvar så bara att invänta dagarna. 

antar att jag kommer hänga på över till marsgruppen🙃

• Syskonförsök

Men då sitter du och jag verkligen i samma båt! Vår lilla tjej är 2 år och 2 månader :) håller tummarna som tusan för dig ❤️

Barbrastreisand skrev 2023-02-23 19:47:59 följande:
    Tack!!Hjärta
    Syskonförsök skrev 2023-02-23 19:33:27 följande:

Åh❤️ Vi försöker också få syskon till vår 2,5åring. Hur gammal/gamla är ditt? När är din bim? (Lite lat för att leta upp listan). Håller tummarna för oss, jag uppdaterar imorgon{#emotions_dlg.flower} 
Svar på tråden BIM februari 2023