• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Sannet
    Syskonförsök skrev 2023-02-24 08:21:52 följande:

Nu en timme senare har det tyvärr kommit mer blod på pappret när jag torkar mig så ställer tyvärr in mig på mens! Också världens mensvärk, brukar aldrig ha så kraftig men denna cykel har varit minst sagt konstig Så inget förvånar mig längre! 

Jag hänger oavsett kvar här och ser hur det går för er andra! :) 

konstigt att de inte syntes något sannet men vi fortsätter hålla tummarna för dig! ❤️

Åh.. 😔 
    Hoppas mensvärken släpper lite snart. Nästa gång är det din tur!!! ❤️❤️

Tack fina du! ❤️ Jag är helt inställt på att det inte är något och att mensen snart kommer komma. Känns som att brösten snart exploderar och har lite mensvärks-liknande smärtor då och då. Vill bara att mensen ska komma nu om det ändå inte är en bebis på gång.. 😣

• Syskonförsök

Jag tycker dock att jag anar en skugga?? Är det bara jag? 

Barbrastreisand skrev 2023-02-24 08:53:45 följande:

Äl+10 och toknegativt test. Får nog ställa in mig på att det inte blir något denna gång heller..

• Syskonförsök

Tack!❤️
    vi kommer faktiskt hoppa att försöka i mars men hoppas på april/maj🥰 

Trodde verkligen på denna gång så svårt att fatta! Fortfarande bara lite ljusrött blod så hoppen är ju kvar trots att jag fattar de är kört? känns bara SÅ konstigt, jag var typ helt övertygad om att de var något denna gång🥺 
    och de känns Inte helt som mensvärk, mycket ont i ligament så tankarna vandrar ÄVEN om jag blöder, helt sinnes hur en funkar. 

Hoppas på plus för dig men förstår känslan att bara vilja ha mensen annars än att gå och fungera och analysera 

Sannet skrev 2023-02-24 08:44:33 följande:

Åh.. 😔 
    Hoppas mensvärken släpper lite snart. Nästa gång är det din tur!!! ❤️❤️

Tack fina du! ❤️ Jag är helt inställt på att det inte är något och att mensen snart kommer komma. Känns som att brösten snart exploderar och har lite mensvärks-liknande smärtor då och då. Vill bara att mensen ska komma nu om det ändå inte är en bebis på gång.. 😣

• Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-02-24 09:09:40 följande:

Tack!❤️
    vi kommer faktiskt hoppa att försöka i mars men hoppas på april/maj🥰 

Trodde verkligen på denna gång så svårt att fatta! Fortfarande bara lite ljusrött blod så hoppen är ju kvar trots att jag fattar de är kört? känns bara SÅ konstigt, jag var typ helt övertygad om att de var något denna gång🥺 
    och de känns Inte helt som mensvärk, mycket ont i ligament så tankarna vandrar ÄVEN om jag blöder, helt sinnes hur en funkar. 

Hoppas på plus för dig men förstår känslan att bara vilja ha mensen annars än att gå och fungera och analysera 

Hur beter sig tempen för dig?
  • Syskonförsök

Skulle varit tre punkter och inte frågetecken. Haha familjeliv är konstigt att skriva i!

Syskonförsök skrev 2023-02-24 09:16:03 följande:

Högre idag än igår? 

• Barbrastreisand
    Syskonförsök skrev 2023-02-24 09:05:44 följande:

Jag tycker dock att jag anar en skugga?? Är det bara jag? 

Ja nu när du säger det kan jag ana supersvagt på bilden! Men det är nog ett torkstreck, borde annars ha varit tydligare irl. Vad tråkigt att du började blöda idag, håller tummarna att det blir er tur nästa gång så syns vi säkert i annan tråd Hjärta
  • Sanlin90
    Syskonförsök vad lustigt, borde ju inte va mensen då!
    min är lite lägre och negativt test dock får jag inte i mig kaffet idag! hmm
Svar på tråden BIM februari 2023