• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Syskonförsök

Tittar och tittar på din bild. Kom de där upp inom tid så tror jag att du är gravid!?! Mitt plus med dottern såg ut sådär och digitalt sa gravid 1-2 samma dag.

Barbrastreisand skrev 2023-02-27 10:13:52 följande:

Hade räknat fel på dagarna, äl+12 idag och bim imorgon. Negativa test så blir inget denna gång heller. Men jag undrar om det finns något hormon som utsöndras tätt inpå bim? Jag har lyckats få suuuupersvagt spökstreck tätt inpå bim, känns inte som kemiskt då det är så pass svagt och precis innan bim?

• Barbrastreisand
    Syskonförsök skrev 2023-02-27 10:47:13 följande:

Jodå jag skulle tolkat som kemiskt om det sedan försvinner. Det är inget annat än hcg som kan påverka. De är så jag haft mina kemiska graviditeter förut och att mensen gärna varit ett par dagar sen bara Max 

Kanske är så då.. Jag tänkte mer att vid kemiskt borde det kommit lite tidigare? Jag har fått såhär tidigare nämligen, negativt till precis dagen innan bim eller på bim då med ett supersvagt spökstreck. Lite därför jag utesluter ett plus nu:/ 
  • Sannet

Barbrastreisand skrev 2023-02-27 10:13:52 följande:

Hade räknat fel på dagarna, äl+12 idag och bim imorgon. Negativa test så blir inget denna gång heller. Men jag undrar om det finns något hormon som utsöndras tätt inpå bim? Jag har lyckats få suuuupersvagt spökstreck tätt inpå bim, känns inte som kemiskt då det är så pass svagt och precis innan bim?

Det syns ju faktiskt något där!! ❤️

Sjukt nog ser mitt typ exakt likadant ut Idag. 
    Har BIM idag/imorgon, men jag tror inte det är något för min del iaf. 

• Barbrastreisand
    Sannet skrev 2023-02-27 11:32:29 följande:

Jag håller tummarna att det är något där hos dig! Har tidigare fått såhär svagt precis innan bim utan att det varit något så jag tror mer på spök i mitt fall.. 
  • Syskonförsök

Jag ser inte på dessa bilder? Var det ditt test sannet? Kan ju vara att de är för långt ifrån för att se. 

Sannet skrev 2023-02-27 11:32:29 följande:

• Sannet

Och där kom mensen.. Gråter och är så arg. sån otrolig besvikelse att det inte gick vägen denna gång. 😢
    Kan det va att jag slutade med p-piller (Cerazette, tror det är minipiller) i oktober som spökar?! Så mycket tankar och frågor.. 😔

• Syskonförsök

Åh! Kram till er båda ❤️
    Sannet, kan såklart ta kroppen en stund att ställa om men troligtvis är det mer sannolikt att det bara tar ett tag! Du är väl på försök två om jag minns rätt? De är lite beroende på ålder så är det ju ca 20% sannolikhet att det blir en graviditet om förutsättningarna finns. Så det är många fall av alla försök som inte blir något Och det är helt naturligt! Sen kan en ha tur och de går fort men mer vanligt så är det några försök innan det blir något ❤️

Elisabeth83 skrev 2023-02-27 14:56:59 följande:

Här kom också mensen idag. Fortsätter i mars-tråden. Lycka till alla.

Sannet skrev 2023-02-27 12:22:54 följande:

Och där kom mensen.. Gråter och är så arg. sån otrolig besvikelse att det inte gick vägen denna gång. 😢
    Kan det va att jag slutade med p-piller (Cerazette, tror det är minipiller) i oktober som spökar?! Så mycket tankar och frågor.. 😔

• Sannet
    Syskonförsök skrev 2023-02-27 15:05:36 följande:

Åh! Kram till er båda ❤️
    Sannet, kan såklart ta kroppen en stund att ställa om men troligtvis är det mer sannolikt att det bara tar ett tag! Du är väl på försök två om jag minns rätt? De är lite beroende på ålder så är det ju ca 20% sannolikhet att det blir en graviditet om förutsättningarna finns. Så det är många fall av alla försök som inte blir något Och det är helt naturligt! Sen kan en ha tur och de går fort men mer vanligt så är det några försök innan det blir något ❤️

Sannet skrev 2023-02-27 12:22:54 följande:

Du har så rätt.. tack! ❤️❤️
  • Sanlin90

Vad tråkigt med mens för er :(

jag har ännu inte fått mens eller plus, hade en dipp i tempen igår som gick än lite högre idag så jag ska ta ett test såfort jag hållt mig länge nog idag men det är nog bara önsketänkande, det deog lite typ i äggstockarna igår?!

Svar på tråden BIM februari 2023