• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Syskonförsök

Men visst är det något?! helt sjukt! Hade inget mer test hemma och inget digitalt så får beställa hem och se om ett par dagar men så sjukt. Trodde ju de var mens jag hade MEN de var ju minimalt blod och 1,5 dagar de blödde lite.. så varit konstigt och mått så sjukt liknande när jag väntade lillan. 

Håller tummarna att de faktiskt är något och håller tummarna för dig med!❤️

Sanlin90 skrev 2023-02-28 16:52:08 följande:

Det där ser ju positivt ut!
    jag har lite molvärk till och från och nu gör båda brösten ont lixom precis innanför bröstvårtan!
    mådde illa som tusan imorse, kunde inte dricka kaffet och det blev bättre när jag åt, jag äter aldrig frukost annars!

• t123
    Syskonförsök skrev 2023-02-28 16:47:16 följande:
    Spännade, hur går det med dig nu? hur känns det?
    jag känner mig sjukt nog gravid? illamående igår kväll och imorse. Fick äta frukt för att ens överleva utan att spy på förmiddagen på jobbet. Brösten känns gigantiska och ömmar. Tog ett test med tanke på allt (jag hade ju en minimal blödning jag ändå Trodde var mens) MEN något är ju där på testet..men får avvakta några dagar till och prova igen. 
    Nåt bara måste det ju vara?! En sån knepig blödning verkar ju inte helt ovanligt innan eller kring BIM tycker jag att det låter som! 😊 Skulle ta ett digitalt imorgon om jag var du 😍
  • Syskonförsök

Men tack för att ni inte säger att jag är sjuk i huvudet för just nu känns det så😂 jag har inget mer test hemma nu men beställt så de kommer om någon dag så får vi se. 

Är dock så nojig att allt är inbillning men då förstår jag verkligen hur jag kan må så här. i så fall är jag ju skengravid på riktigt. Blödningen var ju 3-4 dagar innan mens och extremt minimal så det KAN så sett varit att ägget fäst sent och förklarar att jag inte fick positivt eftersom jag senast testade dagen innan blödningen om jag minns rätt. 

t123 skrev 2023-02-28 18:08:11 följande:
    Nåt bara måste det ju vara?! En sån knepig blödning verkar ju inte helt ovanligt innan eller kring BIM tycker jag att det låter som! 😊 Skulle ta ett digitalt imorgon om jag var du 😍
  • t123
    Syskonförsök skrev 2023-02-28 18:15:47 följande:

Men tack för att ni inte säger att jag är sjuk i huvudet för just nu känns det så😂 jag har inget mer test hemma nu men beställt så de kommer om någon dag så får vi se. 

Är dock så nojig att allt är inbillning men då förstår jag verkligen hur jag kan må så här. i så fall är jag ju skengravid på riktigt. Blödningen var ju 3-4 dagar innan mens och extremt minimal så det KAN så sett varit att ägget fäst sent och förklarar att jag inte fick positivt eftersom jag senast testade dagen innan blödningen om jag minns rätt. 

Ja! Det låter väldigt rimligt! När hade du räknat ut att BIM skulle vara? 😀 Ja för ditt streck är mycket tydligare än mitt var med samma slags test dagen innan BIM i alla fall! Så jag tror på positivt 😍
  • Swn

Kan inte citera.
    t123: Beklagar dina missfall, det är så tråkigt! 

Syskonförsök: ett i vecka 6 och sista i vecka 5 :(
    meeeeen snacka om dina test?. Såååå spännande! Det ser riktigt bra ut! 

• Syskonförsök

BIM var igår! Men fick blödningen redan fredag morgon. hela ?mens? tillfället om ca 1,5 dygn så fick jag bara blod på pappret när jag torkade mig och var lite mer lördag morgon men betydligt mindre än vanlig mens. Sen hade jag bruna flytningar endast efter lunch lördag fram till söndag. Och igår började illamåendet på riktigt sådär att jag får småäta hela tiden. och brösten har känts gigantiska igår och idag Och ömmar lite hela tiden. Dock ska jag medge att jag är lite orolig OM de nu är något för just idag har jag haft väldigt mycket känningar i höger äggstock area. Små blödningar ska väl vara ganska kännetecknande för utomkveds också.. men kan en känns sånt så tidigt? Men blir ju orolig för det OM de nu är något. Just nu känner jag mest att jag varit skengravid så många gånger att testet säkert bara fick en skugga och jag inbillar mig alla ?symtom?. 

t123 skrev 2023-02-28 19:36:59 följande:
    Ja! Det låter väldigt rimligt! När hade du räknat ut att BIM skulle vara? 😀 Ja för ditt streck är mycket tydligare än mitt var med samma slags test dagen innan BIM i alla fall! Så jag tror på positivt 😍
  • Syskonförsök

Men usch, fy vad jobbigt med två också. MEN en av mina bästa vänner hade just två tidiga missfall innan hennes son väntades ❤️ så de kommer nog snart ett ägg som stannar! 

Tack men vågar inte tro något just nu men HOPPAS såklart att de inte är inbillning och ett spökstreck tillsammans med inbillade symtom. 🙈

Swn skrev 2023-02-28 19:51:19 följande:

Kan inte citera.
    t123: Beklagar dina missfall, det är så tråkigt! 

Syskonförsök: ett i vecka 6 och sista i vecka 5 :(
    meeeeen snacka om dina test?. Såååå spännande! Det ser riktigt bra ut! 

• Syskonförsök

Tack❤️ jag med! Hoppas du får ditt plus snart!!

Sanlin90 skrev 2023-02-28 17:43:55 följande:

Håller tummarna!

Svar på tråden BIM februari 2023