BIM februari 2023
Hej alla!
hoppar in här efter att ha plussat i januari men det blev tyvärr missfall. Min kropp har återhämtat sig snabbt och det är redan ÄL på G Nu kör vi!
Hej alla!
hoppar in här efter att ha plussat i januari men det blev tyvärr missfall. Min kropp har återhämtat sig snabbt och det är redan ÄL på G Nu kör vi!
Syskonförsök: jag kunde inte citera ditt inlägg. Så bra att ÄL kom tillslut! Jag har ÄL antingen igår eller idag så vi kör på för fullt ;)
Ska bli spännande att se men nu väntar en lååååång väntan på BIM.
Kul då är vi några stycken med ÄL denna helgen.
HopeMalin: spermier kan leva i 5 dagar i väntan på ägget så det kan absolut räcka om ni fick till det i torsdags. Håller tummarna för oss.
Lägger till mig på listan :)
Plussat:
Stort grattis alla som plussar! det händer grejer i februari tråden :) hoppas det smittar av sig på alla oss som väntar.
Jag är så besviken på min kropp, blöder inte än men det börjar nog inatt? har den sjukaste pmsen genom tiderna idag, pendlar mellan vrålarg och att ligga och vrålgråta.
Kul att se alla som plussar :)
själv har jag testat idag på ÄL+10 men det blev TOK negativt, haha! Jag är mest glad över att det inte var något spöksträck så jag börjar känna lite glädje å så blir det inget.
tappar inte hoppet än, det kan fortfarande bli ett plus
Syskonförsök: jag kunde inte citera. Det är vanliga test från testlagret, inte testa tidligt.
Elisabeth83: jag ser streck på dina med! Spännande! När har du BIM?
Det var ett streck jag såg igår och idag var det lite tydligare så jag vågade mig på ett digitalt! LYCKA!! BIM imorgon enligt äl-test. Jag har inte haft någon mens sedan missfallet i januari.
Hoppas pyret vill stanna denna gången
HOPEMALIN: jag kunde inte citera. Stort grattis! Vi hade BIM på samma dag och jag plussade igår då är vi båda beräknade i början på november men jag såg att det inte fanns en tråd än för BF november.
Sanlin90, Sannet, Syskonförsök :
Tack snälla ni för gratulationerna! ❤️😍
Suck! Missfall igen Så ledsen. Missfall på min födelsedag, jag måste ha så dålig karma. Nu måste jag andas lite så hoppas jag vi blir redo igen snart, men två missfall på raken tär på psyket.
Kan inte citera.
t123: Beklagar dina missfall, det är så tråkigt!
Syskonförsök: ett i vecka 6 och sista i vecka 5 :(
meeeeen snacka om dina test?. Såååå spännande! Det ser riktigt bra ut!